Livmorbetennelse hund hjelp!

Bethina93

Glad i forumet
Har ei tispe på 2 år som hadde løpetid for 3 mnd siden.
Hun er nå på hyttetur med min mor å Går bare rundt å skjelver, piper å maser. Hun skal sitte åppå dem å helst under huden, når hun har liggi på fanget dems en stund kan hun plutselig reise seg opp å Jokke på dem, å siden hun har vært så rar har hun fått lov å sove i senga å moren min ringte å spurte om hun hadde løpetid siden det har kommi blod å smuss i senga ImageUploadedByBV Forum1380623005.986478.jpg
Oppførselen utifra hva dem forteller meg på Tlf Så er det en Helt annen hund, kan det være livmorbetennelse? Eller kan hun ha fått løpetid 3 mnd etter forige? hjelp!

Kanskje lurt å ta en tur til dyrlegen. Har ikke hørt om at de kan være så tett, men alle hunder er jo forskjellige. Men har aldri opplevd det selv på kennelen til pappa. Så jeg hadde sjekket det hos dyrlegen så hu ikke har det vondt eller ubehagelig. Hvis de er langt unna en dyrlege så får du sikkert råd hvis du ringer en.

Kanskje lurt å ta en tur til dyrlegen. Har ikke hørt om at de kan være så tett, men alle hunder er jo forskjellige. Men har aldri opplevd det selv på kennelen til pappa. Så jeg hadde sjekket det hos dyrlegen så hu ikke har det vondt eller ubehagelig. Hvis de er langt unna en dyrlege så får du sikkert råd hvis du ringer en.
Hun har jo hatt løpetid tidligere, første når hun var 6 mnd gammel, så har det vært hvert halvår etter det ca, så 3 måneder virker lite :/ prøver å få tak i moren min for å be henne få bikja til dyrlege :) håpet det ikke er noe tull :(

Hun har jo hatt løpetid tidligere, første når hun var 6 mnd gammel, så har det vært hvert halvår etter det ca, så 3 måneder virker lite :/ prøver å få tak i moren min for å be henne få bikja til dyrlege :) håpet det ikke er noe tull :(
Det håper jeg å. Er kjedelig når de blir dårlige. Man blir jo veldig glad i dem.

Jeg har hatt hund med livmorbetennelse og er det det, så hast avgårde til dyrlege så fort dere kan. Da trengs kraftig antibiotika.
Dette med jukking høres dog noe merkelig ut. Min trakk seg veldig unna og skalv og var generelt veldig dårlig.
Be moren din se nøye på øyene til hunden. Er det betennelse i kroppen kan de ofte få en litt glassaktig hinne over øynene. Lett å se.
Ville nok uansett ringt dyrlege selv å høre om de ville tatt hunden inn
med en gang.
De er jo en viktig del av familien de også:) gå heller en gang for mye til dyrlegen enn en forliten..

Har akkurat vært borte i noe av det samme med tispa vår. Kan høres ut som livmorbetennelse ja, og det kan komme raskt og hun får ofte utflod med farge. Kan også være innbilt svangerskap. Ville nok uansett tatt en tur til dyrlegen. Lykke til.

Er veldig redd det kan være livmorbetennelse, men får ikke tak i moren min etter hun sendte bilde! Hytta dem er på er 6 timer unna så er ikke mulig for meg å bare hoppe i bilen å dra dit heller da jeg har en liten på 3 mnd å sambo som jobber. Uff, dette var ikke gøy :/
Moren min kjenner heller ikke igjen oppførselen til hunden.

Da ringte moren min, hunden har ikke nedsatt allmenntilstand å ikke dårlig matlyst. Er mest at hun skjelver å er vanvittig intens å bare går å piper (spessielt på kvelden) åsså er det jo smuss og blod fra skjeden. Hun skal ta en tur til dyrlegen å holder meg oppdatert :) krysser alt for at det ikke er noe farlig !!

Jeg har hatt hund med livmorbetennelse og er det det, så hast avgårde til dyrlege så fort dere kan. Da trengs kraftig antibiotika.
Dette med jukking høres dog noe merkelig ut. Min trakk seg veldig unna og skalv og var generelt veldig dårlig.
Be moren din se nøye på øyene til hunden. Er det betennelse i kroppen kan de ofte få en litt glassaktig hinne over øynene. Lett å se.
Ville nok uansett ringt dyrlege selv å høre om de ville tatt hunden inn
med en gang.
De er jo en viktig del av familien de også:) gå heller en gang for mye til dyrlegen enn en forliten..
Dem syns øynene så normale ut :)
Er nok mest vanlig å trekke seg unna, men hun vil vel helst sitte under huden på oss når det er noe. Hehe

Hunden til moren min hadde det og hun blødde masse. Det var MASSE blod, tykt og mørkt og luktet død og fordervelse (jeg tåler mye lukt med brakk meg skikkelig). Hun får nå p-sprøyte og har derfor ikke løpetid lenger og aldri hatt det igjen. Fikk sikkert antibiotika da også men husker ikke. Oppførte seg ikke noe andereldes enn å bare ligge mer.

Back
Topp