Livmora

2små og huleboer

Glad i forumet
Fler som har livmor som vokser i rekord fart? Her kjenner jeg toppen bare noen 2-3ca under navlen! Skal sies at jeg bare er 158cm lav da, så ikke så langt mellom skamben og navlen :)
 
Hehe jeg kjenner ikke forskjell på noenting inni der:( blir så frustrert;) eneste jeg kjenner er at jeg er borti blæra.
Men har du vært på ul? Kanskje det er mer enn en inni der:)
 
Jeg prøver å kjenne den, men har ikke klart det enda. Er førstegangs, så vet nok ikke helt hva jeg skal kjenne etter :) er 12+0 i morgen, så kan hende det er bittelitt tidlig også.
 
Kjenner den ja :)
 
Hehe jeg kjenner ikke forskjell på noenting inni der:( blir så frustrert;) eneste jeg kjenner er at jeg er borti blæra.
Men har du vært på ul? Kanskje det er mer enn en inni der:)


Har vært på ul, bare en der inne. Men er tredje baby, det har nok mye å si.

Jeg kjenner den best om morgenen når blæra er full, kjenner det ellers også, men det er lettere da :)
 
Syntes jeg kjente den på venstre side idag, rett nedenfor navlen idag. . Skikkelig bump liksom :)
Men er det reelt å kjenne den mer på en side bare :)?
 
Trur jeg kjenner den rett over skambeinet.. Usikker. Værtfall litt hardere der nå enn før. Kje nes bare ut som blæra faktisk. Men når blæra er full, så kjenner jeg den godt.
 
Ja nå bare tuter det ut her, jeg ser plutselig kjempegravid ut, og det er ikke bare julemat. Kjenner livmora ca 2-3 cm under navlen, helt sjukt! Er 13+0 i dag, har skjedd MYE den siste uka!
 
Back
Topp