Livmora :)

Hybelharen

Elsker forumet
Da er det ingen tvil lengre. Nå både ser og kjenner jeg livmora på morningen :) En liten opphøyning mellom trusa og navlen. Er 10+3 i dag.
 
Hump :)
 

Vedlegg

  • 1450598705193.jpg
    1450598705193.jpg
    34,5 KB · Visninger: 101
Etter jeg var hos jordmora kjenner jeg den og :) Ho var så vidt bort i meg før ho: "Der var den ja!"
Haha. Da fortalte ho hvordan man kunne kjenne den :p
 
Jeg er 10+2, jeg kjenner ingenting. Men vet ikke hvordan det kjennes ut, så mulig derfor ;)
 
Kjente den vel ikke sikkert før rundt uke 13 sist tror jeg.
 
Så koselig :):)
 
Jm virka så overraska ut over å se kulen så godt hos meg, men kan jo virke som at din og visse andre er samme, så d er vel individuelt;) koselig me synlig og kjennbar babybump da<3 Heldige som får se så tidlig :)
 
Åhhh så heldig du er <3 jeg har så mye løshud forran magen at det kommer til å ta laaaang tid før min syns :(
 
Jm virka så overraska ut over å se kulen så godt hos meg, men kan jo virke som at din og visse andre er samme, så d er vel individuelt;) koselig me synlig og kjennbar babybump da<3 Heldige som får se så tidlig :)
Jm var overrasket over å se/kjenne min så godt også , den var mye høyere enn hun hadde trodd. Dette er nr 2, og jeg er 160 høy så det er kanskje ikke så rart :p
 
Den forsvinner fort inn i magen når jeg står opp. Jeg har litt ekstra polstring,men ikke så mye. Tror den er så synlig fordi det bare er 9 mnd siden fødsel. Og denne gangen vet jeg mer hva jeg skal kjenne etter. Er deilig å kunne kjenne at den vokser etter den ekle episoden med blødningen ♡
 
Jeg begynner å kjenne den ganske godt nå, er 12 uker idag. Men jeg har litt magefett og selv om jeg har fått ganske utstående mage allerede, ser man ikke at det er pga livmora enda :p
 
Er i uke 12+4 og tror jeg ikke kjenner den enda. Er slank men har en liten "fettkul" mellom skambeinet Og navlen, så kanskje derfor jeg ikke kjenner den.
 
Nå lå jeg her og kjente og prøvde å finne ut hva som var hardt og hva som var mykt. Noen cm under navlen kjenner jeg en tydelig hard ball!! Er sikker på at det er livmora! Da er den plutselig ikke så godt gjemt der inne som jeg trodde! Haha :) artig.
 
Åi så høyt oppe din var! Jeg tror jeg kjenner den såvidt, bare:eek:
Den forsvinner fort etter jeg har stått opp. Om jeg legger meg på sofaen og kjenner så finner jeg den ikke enda. Den tyter nok litt opp. Så lurer jeg på om det er litt kynnere og. Typisk på morning når blæra er full.Kjente den var ganske hard i dag. Hadde kynnere nesten hele forrige svangerskap.
 
Ja her er den veldig lav enda, var det med sistmann også, men har kjent kynnerene allerede ja:p man er jammen forskjellige
 
Back
Topp