Livmora

marlene87

Gift med forumet
Noen som kjenner den? Jeg gjør det ikke og er 2.gangs... Er nå 12 uker så den burde kommet over skambeinet

Kjenner den godt. Har kynnere i hytt og pine...

Nei jeg er skikkelig dårlig til det. Er tredje gangs og har egentlig aldri klart å finne den livmorkanten. Er nå 15 uker og aner ikke hvor den er:P

Jeg er også dårlig på det der. Kjenner den ikke. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter, men jordmora kjente den godt da jeg var på ultralyd på tirsdag. Er ikke så god på dette med kroppen min, jeg.

Haha, alle snakker om denne livmora de kjenner. Jeg kjenner når den trekker seg sammen, altså, men kjenne livmorkanten uttapå? Never, ikke i et eneste av svangerskapene!!

Ikke jeg heller, men legen sa den var stor og fin :-) får overlate denslags til fagfolk!

Godt å høre at det er flere som ikke kjenner livmora. Trodde det bare var meg jeg!

Tror jeg kjente den når kanten var litt lenger ned. Men liker ikke å kjenne og klemme sånn, lar dem som har peiling kjenne etter trur jeg :-p

Jeg kjenner min godt, men den har kommet langt opp da, bare noen cm under navlen, har fått tidlig mage med de andre to også. Kjente ikke kanten så godt når den bare så vidt hadde kommet over benet, men nå som den er lengre oppe synes jeg det er lett å kjenne den.

jupp! er 2.gangs, 11+4 og kjenner den godt! har faktisk kjent den siden litt uti uke 9, og det gjorde jm også :)

Syntes det er vanskelig når det er så tidlig som nå. Husker jeg kjente den enkelt når den var passert navlen sist.

Kjenner ikke den så godt, men veit hvor den er ettersom legen viste meg det. Men klarer ikke å klemme rundt området der, er litt ubehagelig..synes jeg da :)

kjenner ingenting jeg! Men ikke vet jeg helt hva jeg skal kjenne etter heller ;) Satser på at lt er som det skal være :)

Hehe, godt å se at det ikke bare er meg:)
Har prøvd doppleren også, finner bare min egen puls, men vanskelig når jeg ikke vet om livmora har kommet opp.

Back
Topp