Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Sperminator*
Tror ikke jeg klarer å kjenne det allikevel, pga all fettet som er på magen fra alle de andre sv.skapene mine...er som å kjenne på en deig, vet ærlig talt ikke hva jeg skal kjenne etter [8D]
ORIGINAL: djune
ORIGINAL: *Sperminator*
Tror ikke jeg klarer å kjenne det allikevel, pga all fettet som er på magen fra alle de andre sv.skapene mine...er som å kjenne på en deig, vet ærlig talt ikke hva jeg skal kjenne etter [8D]
Haha, samme her [;)] Har en god klump deig hengende over keisersnittsåret etter sist gang, så blir mange ukene til jeg kommer til å se tegn til en babymage tror jeg [8|]
ORIGINAL: hopssi
dette visste jeg ikke noe om, klemmer man på magen ? hva skal det kjennes ut som ?
ORIGINAL: djune
dette visste jeg ikke noe om, klemmer man på magen ? hva skal det kjennes ut som ?
Når man trykker seg litt forsiktig nedover med fingrene fra navlen så kan man kjenne hvor livmorkanten er over symfysen (penere ord for skampbenet) etterhvert. Er dette som måles på svangerskapskontroller utover for å sjekke veksten [:)]
ORIGINAL: *Stella*
Det vet jeg ikke om jeg klarer forklare deg, jeg ante ikke før jordmoren viste meg det. Hun lurte på om jeg hadde kjent den, det hadde jeg ikke, 12 uker på vei, førstegangsgravid, ante ikke hva jeg kjente etter, men hun viste meg.
Jeg trykket (ikke sånn vondt, men med greit trykk) mot magen med et par fingertupper, midt på, ut mot siden, beveger fingrene nedover, til de treffer på en "kant". Når du vet hva du kjenner etter, er du ikke lenger i tvil om du har funnet den, men uten å vite er det ikke så lett. Min erfaring i alle fall.
Jeg har minimalt med "magefett" utover det nødvendige da, det gjør det jo lettere enn om der er mye, og evt KS-arr i tillegg.