livmora

Hanne Panne

Gift med forumet
noen fler som kjenner den... har kjent over skambenet i to uker nå... og på morran før jeg har tissa, står den opp som en skikkelig kul på venstre side av navelen.. mesn høyre side er helt flat [8D]

moro at det vokser å gror der inne [:)]

nå er jo ikke jeg over uke 12 enda... men på kvelden og morran, syntes jeg at jeg kan kjenne noe litt over skambeinet hehe... men vet jo ikke om det er livmora enda da... da jeg ikke har fått vært gravid så lenge før...

Jeg kjenner den rett over skambeinet. Trodde ikke den kom opp til navelen før uke 20(ca) jeg?

Nope=). Takk og lov for det, for modern mener at da er det stor sjans for tvillinger. Basert på kunnskap desverre=P. Missforstå meg rett! Kjempe glad i søskna. Men tvillinger[&:] Nei, takk!

ORIGINAL: Kristine79

Jeg kjenner den rett over skambeinet. Trodde ikke den kom opp til navelen før uke 20(ca) jeg?

bare når jeg våkner om morran med full blære..[;)] ellers ligger den midt mellom skambenet og navlen.. at jeg er flergangsfødende har kanskje litt å si..[;)]

ORIGINAL: turteldue

kjenner ikke annet enn forstoppelse...

uff da..[&o] håper det gir seg snart.. [:)]og du har vel prøvd de fleste kjærringrådene

ORIGINAL: Hanne Panne

ORIGINAL: Kristine79

bare når jeg våkner om morran med full blære..[;)] ellers ligger den midt mellom skambenet og navlen.. at jeg er flergangsfødende har kanskje litt å si..[;)]

Ja, det tenkte jeg ikke på [:)]

ORIGINAL: Hanne Panne

ORIGINAL: turteldue

kjenner ikke annet enn forstoppelse...

uff da..[&o] håper det gir seg snart.. [:)]og du har vel prøvd de fleste kjærringrådene

får ikke i meg noe mat uansett...

jeg drev og kjente etter den her om dagen og merka noe hardt så tenkte jeg at det ikke var mulig alerede, me det var vist den det fikk jeg bekreftet på UL i dag [:D] hadde utvendig UL som gikk strålende [:D]

Ja [:D]
Også synes det sånn plutselig også...moro [:)]

ORIGINAL: Jaybird

Nope=). Takk og lov for det, for modern mener at da er det stor sjans for tvillinger. Basert på kunnskap desverre=P. Missforstå meg rett! Kjempe glad i søskna. Men tvillinger[&:] Nei, takk!

Den tanken slo meg også! Tenk hvis det er to inni der[:D][:D][:D]

Back
Topp