Livmora strekkes

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
veldig tidlig i svangerskapet kjente jeg at livmora strakk seg når jeg strakk meg. Det skjer ikke lenger. Husker ikke fra sist svangerskap, men er dette vanlig kun i begynnelsen?

Kjente masse i livmoren i starten. Både når jeg strakk meg og når jeg ikke gjorde noe som helst. Nå er dette første gangen jeg er gravid da, men det har i alle fall roet seg. Nå bare stikker det til en gang i blant. 6+3 i dag.

Kjente masse i livmoren i starten. Både når jeg strakk meg og når jeg ikke gjorde noe som helst. Nå er dette første gangen jeg er gravid da, men det har i alle fall roet seg. Nå bare stikker det til en gang i blant. 6+3 i dag.

Samme her!

Samme her også, kommer å går :)

Ok :) da høres det ut som det er normalt at det er mer helt i starten :p

Kjenner det bare ved enkelte bevegelser nå. Da er det vondt (Ligamentsmerter ) men kjente mye mer sist føler jeg

Fra uke 4 og til rundt uke 8/9 kunne jeg "kjenne" livmora kontinuerlig, den kjentes ut som en brennende sitron som vokste sakte :p

Nå i det siste har jeg mistet den veldig definerte følelsen, nå er det mer strekk i nedre del av magen generelt. Så det skjer ting :) Lysken gjør stadig vekk vondt og, det beveger seg frem og tilbake :eek:

Back
Topp