Livmora har vokst mye

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Som overskrifta sier livmora har vokst/flyttet seg og ligger plutselig rett over navlen.

Jeg kjenner ingen ting nede med skambenet , men jeg har en handball fra rett under navlen og til en cm over. :O
Jeg husker ikke noe slik fra sist.. er det vanlig? Kan den bare flytte seg sånn?

Greier ikke kjenne min livmor. ( tror jeg ) men er så kvalm i tillegg så tørr ikke trykke noe nå :P
Men er jo godt at du kjenner den har vokst da. :) Mener å huske at du syntes den ikke var vokst noe før 17 mai eller husker jeg feil ?

Greier ikke kjenne min livmor. ( tror jeg ) men er så kvalm i tillegg så tørr ikke trykke noe nå :P
Men er jo godt at du kjenner den har vokst da. :) Mener å huske at du syntes den ikke var vokst noe før 17 mai eller husker jeg feil ?
Du husker helt rett. Men jeg har jo muffins fra før så jeg kjente det bare ikke. Nå er den jo langt opp og jeg har fått guttemage spiss :O

Du husker helt rett. Men jeg har jo muffins fra før så jeg kjente det bare ikke. Nå er den jo langt opp og jeg har fått guttemage spiss :O
Blir spennende å se om den "spissen" er en gutt da :)

Jeg syntes min har vokst og. Men det er akkurat som om den flytter på seg . Men ikke kommet så langt opp som din da.
Og det er vanskelig å kjenne min, pga alt i magen er jo hardt :P har ikke så mye ekstra der.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg syntes min har vokst og. Men det er akkurat som om den flytter på seg . Men ikke kommet så langt opp som din da.
Og det er vanskelig å kjenne min, pga alt i magen er jo hardt :P har ikke så mye ekstra der.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Kjenner min best når jeg ligger på rygg :)

Jeg klarer ikke kjenne noe som helst jeg.. Hehe.. Men jeg har fått mage alt, er første gangs, å i uke 12 nå . Er det tidlig ?

Lykkelig gravid ❤️

jeg er 12+3 og kjenner den som ett egg nede til venstre.

Ble mye skrolling med alle signaturene :D

Kjenner min ekstremt tydelig på morgenen, kjennes bokstavelig talt som om det ligger en hard appelsin rett under huden. Men nå på kvelden må jeg leite for å finne noe:-) Husker at det var sånn i begge de forrige svangerskapene også, så tror det er helt vanlig at den flytter på seg litt i løpet av døgnet. Har sikkert med mage/blæreinnhold og sånt å gjøre.

Back
Topp