Livmor

Bkno0816962

Flørter med forumet
Hei!
Tror kanskje jeg har funnet livmoren min, etter mye "leting" :p Men hver gang jeg tar på den kjennes den så hard ut? Skal den være konstant hard? Uansett når på dagen jeg kjenner virker den så hard, pluss at på venstre side kjenner jeg en "hardere" klump.
Tror også kanskje jeg har kjent noe der inne :D ikke spark, men bevegelser. Føles ut som innvollene snur seg rundt inne der, som jeg går utifra er babyen :p viss ikke er det nok bare noe jeg ønsker å kjenne ;) Er 15+4 nå.

Min og er ganske hard, men så lenge magen ikke spenner seg og du kan se at huden strammer seg fra utsiden, så er det ikke farlig :) det er garantert babyen du kjenner ;) jeg har kjent skikkelige spark fra uke 15, og kjente sommerfuglvinger lenge før det og :) jordmora mi sa at noen babyer er mer aktive enn andre, så det er fullt mulig å kjenne spark/at den snur seg så tidlig ;)

Min og er ganske hard, men så lenge magen ikke spenner seg og du kan se at huden strammer seg fra utsiden, så er det ikke farlig :) det er garantert babyen du kjenner ;) jeg har kjent skikkelige spark fra uke 15, og kjente sommerfuglvinger lenge før det og :) jordmora mi sa at noen babyer er mer aktive enn andre, så det er fullt mulig å kjenne spark/at den snur seg så tidlig ;)
Okei, takk for svar :D blir så usikker på alt :p

Ja, jeg tenker det må være babyen. Har ikke kjent slik før! Merkelig følelse :D Men jeg kjenner det kun på kveldstid.

Back
Topp