Livmor

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Er 14 uker på vei og klare ikke å finne livmoren, hva skal jeg kjenne etter? Skal ikke til legen før 25 juli så lenge til jeg kan bli vist også.... Håper noen har noen gode tips...

Sent from my iPhone using BV Forum

Trykk forsiktig fra navelen og ned, og kjenn etter en slags kant som slutter. Livmoren kjennes også litt hardere ut. Hvis du kjenner etter med full blære kan det være lettere. ;)

Endelig kjenner jeg den:p var litt usikker men det med å kjenner fra navlen og ned før man tisser var lur ide:p da kjente jeg den tyyydelig:p

<3 venter en vinterbebi <3

Så gøy at du fant den :D Lette lenge etter min, men jordmor viste meg, så nå kjenner jeg den lett igjen. Og nå kan jeg kjenne at den kryper sakte men sikkert oppover. :p

Jeg kjenner den ikke, bare når den er hard.. Er i uke 18 nå og den ligger rett ved navlen sa legen på kontrollen:)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Her er den og ved navlen og har vært der en stund :) Regner med at herifra kryper den fort opp. :)

Jeg starter nedenfra og stryker fingeren midt på, ganske hardt oppover. Da kjenner hvertfall jeg kanten som "plutselig" ender.

Back
Topp