Livmor som vokser?

Snuppeluppe

Gift med forumet
I dag har jeg hatt skikkelig stikkinger i livmoren, ganske så plagsomme, men ikke så vondt at jeg krøller meg sammen.. I etterkant har jeg en følelse av at livmoren er stram på en måte, litt sånn ubehagelig over livmor.. Er dette vanlig når livmoren vokser? Jeg har ikke hatt noen blødninger eller kraftige magesmerter over tid.

Ingen som har ubehag når livmoren vokser??

JO kjenner at den vokser, det kommer og går. Av og til kjennes det ut som en kjempe ballong der nede så strekker seg og eser ut.

Har også en anna følelse der ned, litt vanskelig å forklare. Har den hver gang jeg har vert gravid. Som en liten kribling der nede. Den og kommer og går.

Gladjento skrev:
JO kjenner at den vokser, det kommer og går. Av og til kjennes det ut som en kjempe ballong der nede så strekker seg og eser ut.

Har også en anna følelse der ned, litt vanskelig å forklare. Har den hver gang jeg har vert gravid. Som en liten kribling der nede. Den og kommer og går.

Akkurat samma her, kjennes ut som leamus på en måte...

Gladjento skrev:

Har det akkurat slik jeg også. Veldig forskjellig fra dag til dag, så det kan variere stort. Var hos legen, og nevnte denne "kriblingen". og fikk det forklart som at det var nervetråder som kom i klem i takt med livmora som vokste og strekte på seg. Gjerne kjenner man dette best i første trimester, sa hun.

mammatil2prinsesser skrev:

Gladjento skrev:

Jeg kjenner det veldig godt, kan ikke huske at jeg har kjent det så godt tidligere. Jeg kjenner smerter (som strekking og stikking) og kribbling på samme tid. det er litt av og på hos meg.  

Back
Topp