Livmor på Venstre side???

Luckyus

Flørter med forumet
JuniJubel2021
La meg på ryggen for og prøve og se om jeg kunne kjenne livmor.
Men helt mykt i midten og på Høyre side av magen, men på Venstre side kunne jeg kjenne en hard avlang kul på en måte.

kan dette ha vært livmor eller noe annet muffins?
Tarm? Har hatt en cyste som ble oppdaget under en tidligere graviditet og håper ikke det er noe sånnt..
Hadde en MA i våres, med full utskrapning osv, så ville jo tro det skulle være «greit» der inne, men ble litt engstelig nå...

La meg på ryggen for og prøve og se om jeg kunne kjenne livmor.
Men helt mykt i midten og på Høyre side av magen, men på Venstre side kunne jeg kjenne en hard avlang kul på en måte.

kan dette ha vært livmor eller noe annet muffins?
Tarm? Har hatt en cyste som ble oppdaget under en tidligere graviditet og håper ikke det er noe sånnt..
Hadde en MA i våres, med full utskrapning osv, så ville jo tro det skulle være «greit» der inne, men ble litt engstelig nå...
Jeg kjenner også en kul på venstresiden, ser den også med øye på morgen før jeg har gått på do.. Kjenner godt en rund liten kul der.. Enten er det babyen eller så er det rett under og blæren som blir presset oppover.. ;)

Har ikke noe tips, men jeg leste: «kan det være livmor eller en muffins» :hilarious::hilarious::hilarious: haha sorry :bag:

Mi livmor ligger også oftes mot venstre :)

Vedlegg

• 20201115_102745.jpg
    20201115_102745.jpg
    15,7 KB · Visninger: 52
Har akkurat samme som deg, livmor er vendt mot venstre mest, eller oftest. Kjente det nå denne uka spesielt, er 12+5. Vet at det er en cyste på venstre side også, den vokste fram pga ivf behandling.

Jeg har lagt merke til akkurat det samme, men på høyre side! Kjenner tydelig at det er en kul/oppfylling der, og mye tydeligere på høyre siden enn på midten. Jeg tolket det som toppen av livmoren☺️

Back
Topp