Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Klarer så absolutt ikke kjenne livmoren jeg da. Magen min har litt ekstra fett, og den er oppblåst... Så det kan jo være derfor. Men er det sånn at det skal være synlig i uke 12 eller deromkring....????
Jag känner precis som du gör.. ingenting... [:(]
men vi har bestillt time for UL till den 25e så vi får se nåt iallafall, se att det är nånting där [:D]
det er vel ikke noe fasit svar! selvom livmoren kommer opp så behøver man ikke å få mage! På meg syntes det ikke at jeg var gravid før etter UL sist gang!
Altså, jeg vet at det er en liten krabat i magen min jeg. Har vært på UL 4 ganger, så det er ganske så sikkert. Bare lurte på om man skulle kunne kjenne livmoren.
Jeg klarer heller ikke å si med noen sikkerhet at jeg kjenner livmoren. Tror kanskje jeg begynner å kjenne forskjell på nederste delen av magen og resten nå, men jeg er slett ikke sikker. Er jo ikke så lett å vite hva man leter etter, heller, har jo ikke akkurat drevet og klemt meg selv på magen så mye før at jeg vet hvordan den kjennes "til vanlig" *lol*