Livmor kan kjennes godt oppoom og utenfor bekkenet i veke 8+3

3 Hjerter

Forelsket i forumet
Er ikkje det vel tidleg aa kjenne det ? Mamma kjente paa meg, det samme gjore jordmor og begge var heilt sikre paa at livmora var vel stor til aa vaere 8 veker.

Eg er ikkje lengre paa veg en 8 veker

Kan det være flere der inne da kanskje? :)

Jeg aner ikke når den skal komme opp jeg, men vi er jo alle forskjellige 
Har du vært på ul?

Nei det har eg ikkje vaert, men jordmor meinte at eg var usedvanleg stor til at det bare var eit barn der inne naar eg var 8 + 4.

Aa tvillinger, eg vil ikkje tenke paa det ennaa.

Høres ut som dette kan bli veldig spennende

Frøken Muffin skrev:
Høres ut som dette kan bli veldig spennende

hehe tenkte jeg også ;)

Spennende:-) nå kan det sies at jeg også har livmoren oppforbi skambenet, men har fått konstatert at det kun er en der inni. Så trenger ikke nødvendigvis bety to der inni. Men siden livmoren din var "usedvanlig stor" for å være 8 uker blir man jo selfølgelig nyskjerrig:-D

Jeg var på UL da jeg var  9+6, og legen sa at livmoren var ikke kommet opp forbi skambenet ennå. Den var omtrent på størrelse med en appelsin, mente han.

Er det et tegn på tvillinger altså? :o Jeg har fått tydelig bulemage allerede, men jeg tenkte det kanskje var mest luft. I forrige svangerskap var jeg flat til jeg var fem/seks mnd.. :s Åh, Guri, må vi virkelig vente til uke 18 med å få vite hvor mange vi bærer på? :s

Jeg kjente livmoren nå når jeg er 10 uker på vei, mn kun om morgenen når jeg ligger flat i sengen.. Du kan jo bestille UL privat nå med en gang, koster rundt 400 kr :)

Roxanne skrev:
Er det et tegn på tvillinger altså? :o Jeg har fått tydelig bulemage allerede, men jeg tenkte det kanskje var mest luft. I forrige svangerskap var jeg flat til jeg var fem/seks mnd.. :s Åh, Guri, må vi virkelig vente til uke 18 med å få vite hvor mange vi bærer på? :s

Bulemagen kan man få med en gang, så det hadde jeg ikke tatt som et stort tegn! Jeg ser ut som jeg er 7 mnd på veiBare luft og lureri

Back
Topp