Er 9+1 i dag og kjenner toppen av livmor bare noen finger under navlen. Det føles veldig høyt ut for å være så kort på vei!?? Er det normalt? Eller bør jeg være bekymret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tipper at det ikke er livmoren du har kjent, ettersom det først er om et par uker den skal komme over skambenet. Jeg ville ikke ha stresset noe med det ihvertfall, jordmor vil kjenne etter hun også.
Jeg er 9 uker og dette er barn nummer tre. Jeg kjenner ikkeJeg ble veldig nysgjerrig så prøvde å fremprovosere kynnere eller at den strammer seg, og den ble den hard og til sånn rar kul som la seg litt på siden, akkurat som når jeg var rundt halvveis i første svangerskapet. Føles veldig ut som livmoren altså.
Er du veldig kort? Jeg har kjent livmoren min i en uke omtrent, og jordmor kjente den tidlig i mitt forrige svangerskap også. Hun forklarte at den kjennes tidligere på korte kvinner, jeg er under 160 cm. Min er ikke så høyt oppe som til navlen, men den er litt over symfysebeinet nå.Er 9+1 i dag og kjenner toppen av livmor bare noen finger under navlen. Det føles veldig høyt ut for å være så kort på vei!?? Er det normalt? Eller bør jeg være bekymret?
Er du veldig kort? Jeg har kjent livmoren min i en uke omtrent, og jordmor kjente den tidlig i mitt forrige svangerskap også. Hun forklarte at den kjennes tidligere på korte kvinner, jeg er under 160 cm. Min er ikke så høyt oppe som til navlen, men den er litt over symfysebeinet nå.
Har du vært på ul og vet om det er én?