Livlige marsbarn?

~Alexandra~

Gift med forumet
Korsen oppføre marsbarnan sæ, blitt mer rolig eller?
Min har iallefall IKKJE blitt d, sparker i bekkenet, presse opp i ribbeinan, vrir og vende på sæ stortsett KONSTANT!!!
Og prøve æ å lene mæ fremover blir d ihvertfall balluba!!!
Heldivis har den sånn høvelig samme døgnrytme som mæ, så får sove i fred på natta *bank i bordet*

Hehe, har det likens æ da, bortsett fra søvnrytmen e IKKE den samme[:(]. Men,men overlever, har jo ikke noe æ må gjøre om dagene annet en leger,jordmor,fysioterapaut,Diasykepleier og enæringsfysiolog timer. Så kan stort sett sove litt utover formiddagen, men lurer litt..........Sia vi har det ganske så likt, har du en rar følelse der mage sekken er, min følels som den e dovnet bort hele tia, men mest etter æ har spist.

Hehe, nei d har æ ikkje merka nåkka te[:D]
Har din snudd sæ?
D har ikkje min... Så går hardt utover bekkene te tider! Åsså kan den spenne bakover, å treff så d kjennes ut som at æ vil drite i et sekund av gangen, hehe[:D]

Jepp mi snudde sæ før uke 31 engang, hodet har oxo festet sæ, og ho ligg langt ned i bekknet, 2,4 cm opp i mormunnen, så dette kan tyde på en nærstående fødsel, men hun kan oxo bli liggene slik lenge, føles slik når æ reise mæ at hu ska dette ut, har d tungt før tia, sliter men tyngda. Men livlig ja d e ho.

Lure på katti min har tenkt å vende gosia ned, virke ikkje som den har nån plana førr d hittil, knør d hodet sitt oppi ribbeinan på mæ heile tia... [:)]
Hehe, hørtes meget behageli ut d der, huff....

Vil egentlig ikke si at æ har d så behaglig, har sånn verk, eller heter vel kynnera, men,men man må nok bare lide litt før d skjønne som kommer til verden om ikke all før lenge, ser sånn frem til og få ha henne i armene min=)[:)]

Æ å!!!
Ei gammel venninne av mæ har fått ei lita jente førr 2 uke sia, så vi har fått veldi masse kontakt i d siste, æ blir så bansjuk når ho fortell om lillepia si.....[:D]

Får bare mer og mer kynnera her æ sett, slitsomt, burde vel tatt tia, men vet ikke kordan, når starter man og når slutte man?? Vet du??

Hmm, e nok lite inne på akkurat d der...[:)]

Det e din første oxo eller??? Har åpnet en link til på generell diskusjon der æ spør om noen kan fortelle mæ om klare tegn om at fødsel e igang....Men ikke fått svar enda.

ganske livlig her å .både natt og dag!!! sliten i ribbeina

Min er TURBO, samboer sier det er fordi jeg spiser for mye sukker, slik at babyen blir hyperaktiv.[8|] [:@] Jeg velger å tro at han er bare en veldig aktiv liten baby [:)] 

Veldig mye aktivitet her også. Mye romstering rundt inni der.... Har ikke merket så mye i ribbena ennå, selv om han har lagt seg meg hodet ned!

lillemolla: Når du skriver at det sliter på ribbeina, hvordan kjenner du det??? Må bare høre om det er dette æ kjenne[:D]

Min lille Patric har IKKE blitt noe roligere. Han er nok like aktiv som sin mor og far hehe
Han har ikke noen spesiell døgn rytme heller men det plager ikke meg egentlig. Samboeren min har det veldig gøy med å dytte tilbake hver gang han ser et bein ol stikker ut. Hehe de kan leke ganske lenge de to...

Mitt lille nurk er veldig aktiv for tiden.
Sparker og rører seg og hikker og ja... utrolig aktiv, spes når jeg skal spise eller sove.
Er ganske støl i magen nå, og gleder meg veeeeeeeeeeeldig til disse 5 ukene er over.

hehe

Her er det langt fra rolig! [;)] Stadig vekk buler det ut både her og der.
Syns det er kjempe koselig jeg.. Så lenge hun holder seg unna ribbena. Av og til føles det ut som hun prøver å dytte hele rompe under der [:D].
Blir godt å få henne ut nå, så hun kan sprelle på utsiden istedet!

*Adelin er ventet 7.mars*

Den lille i magen min er ganske aktiv, og som Janida sier; støl i magen!! 
Hadde en dupp i stolen i ettrmiddag (på noen timer ... [8|]) og da hadde jeg en rar drøm - det var så mye liv at føtter og armer stakk laaangt ut! Mye lenger enn det som kan være normalt. Var som om magen min var en sterk tyggisboble... rart ... drømmer egentlig mye rart for tida! Ungene "mine" i barnehagen var fasinert, for de fikk selvsagt se og kjenne... i drømmen i alle fall. hehe......
Aktivitet er der i alle fall, og spesielt rundt leggetid. Men får sove om natta, da er det heller vnd rygg + bekken som gjør at jeg våkner.

Ja hær e d åsså masse liv stortsett hele tia, men ikke så mye om natta heldivis, eller ikke som æ merke iallefall...
Våkne av andre plaga fårr å si d sånn...
Æ måtte si til jordmora i dag at æ trur d e rene cirkusartisten inni magen, den e jo til tider helt spinnvill...men så sir dæm jo åsså d at dæm som har villinga i magen får rolie onga [:)] så vi satse på at d stemme bra...

Back
Topp