Livlige drømmer?

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Flere som har serdeles virkelighetstro drømmer for tiden? Del gjerne, ofte morsomme drømmer som kommer ut av dette. ;)

Min siste var bare merkelig. Plutselig hadde jeg fått blackout og når jeg våknet til var fødselen over ( om det bare var så greit), MEN alle hadde sett babyen (en gutt, får se om det stemmer da magefølelsen sier jente) og jeg ble liggende resten av drømmen å kave etter å få sett dette nurket, og alle hadde så fordømt god tid...våknet før jeg fikk sett han :/ og det tok et par sek før jeg skjønte at det fortsatt er en del mnd igjen før vi er helt i mål ;) ;)

Ja har hatt mer livlige drømmer i det siste, både om barnet og helt andre ting.:laughing002

Drømte blant annet at da jeg kom til første legetime viste det seg at jeg var 9mnd på vei og like godt kunne føde der og da! Fødselen hoppet jeg glatt over og hadde plutselig en baby gutt. Han viste seg å vokse usedvanlig fort og innen jeg våknet var han blitt nærmere ett år! En smule forvirret da jeg våknet...

I natt drømte jeg at en hells angels klubb skulle ta meg og barna i bhg jeg jobber i. Vi måtte bruke bhgs trehjulssykler for å komme oss unna. Har aldri syklet så fort ned en bakke jeg...

I natt var det fullmåne også :-)

Jeg drømmer masse og gjort det siden jeg ble gravid. I natt hadde vi fått tvillinger og de hadde hatt første dag i barnehagen selv om de var alt for små. Men stakkars mannen skulle hente og hadde blitt forvirret og endt opp med å få med seg fire barn hjem. Ble et svare strev å finne ut hvem disse andre barna tilhørte. Helt kaos...

Jeg drømmer helt syke drømmer! Og dem er så virkelige. Det har vært ekstremt de to siste nettene. Men det har ikke vært noe babyrelatert faktisk :)

Drømmer også utrolig mye rart. Men mest att babyen blir født mange mnd før termin og att barnefar er sint på meg og ikke vil snakke med meg:laughing001 slitsomt å våkne av sånne mareritt, er til å bli deprimert av:joyful:

Hadde litt helt i starten av svangerskapet, men nå har det roa seg.

Sist gang jeg gikk gravid så ble det mer og mer av disse utrolige drømmene mot slutten av svangerskapet da jeg ikke sov så godt mer.
Husker jeg drømte at jeg fikk en gutt som var 96 cm lang! Det tok en evighet å presse ut den ungen :laughing025 Heldigvis var det en jente på bare 47 cm som kom ut i virkeligheten :p

Her tar også drømmene helt av... Jeg har i drømme blandt annet vært på ferie med justin Bieber og min svoger... Men svogeren stakk, kjørte cabrioleten og ville hjem så kjørte til Norge fra middelhavet.

Jeg drømmer og kjempemasse rart for tiden, i natt hadde jeg skikkelig mareritt, var som i en skrekkfilm, og veldig ofte sexdrømmer av en eller annen grunn :P

Ja, drømmer masse og har født maaange ganger allerede:D I tillegg skjærer jeg tenner! Helt utslitt om morgenen:p

Helt ville drømmer her! Husker de når jeg vokner, men utover dagen så er dem glemt :)

Jeg drømte at jeg hadde fått leukemi i natt:o Verste natten jeg kan huske, helt fra meg når jeg våknet!

Back
Topp