Livets valg!

Tre muskuterer

Lykkelig!
For dere som valgte å bli gravide og planla det:

Føler dere at når dere tok det valget så var det som ett punktum for at han som blir/ble pappaen skal jeg dele resten av livet med?

Lurer fordi jeg føler at det å få barn med min samboer er det største valget jeg noen gang har tatt i livet mens noen jeg pratet med i dag så på det å gifte seg som mye større! Synes det var rart!

Jeg ser vertfall på det som en større ting å få barn med noen enn å gifte deg, som du sier om man er gift er det bare å skille seg så trenger man ikke se sin eks mer i livet om man vill. Om man får barn derimot har man noe som knytter hveramdre sammen, om man vil det eller ei.

ORIGINAL: GasOline

Synes det å få barn sammen er mye større enn å gifte seg.

Når man er gift kan man jo "bare" skille seg, og dra hver til sitt
Dersom man har barn sammen, er man jo nødt til å forholde seg til den andre for resten av livet.

Må signere denne jeg:)

var liksom flere som reagerte på at vi gifta oss etter 1 og et halvt år enn at vi fikk barn etter 1.
synns det å få barn er det største man kan gjøre.
å gifte seg kan ikke måle seg verken i glede eller '''alvorlighetsgrad'''[:D]

Helt enig med deg. Synes det er mer bindene å få barn med noen enn å gifte seg, gifter man seg kan man skille seg å trenger ikke prate mer med den andre parten om man ikke ønsker det. Har man barn sammen så ma man ha kontakt angående barnet. Men er alltid mye snakk om gifting og at det er så stort, er større å få barn sammen synes nå jeg..... det er egentlig mer bindene det. Men de som gifter seg som ikke har barn før de gifter seg, synes gjerne ikke det!?? men ihvertfall tror jeg at de fleste som har barn synes at det er mer bindene å ha barn sammen me noen, ettersom man er nødt for å ha kontakt selv om man går ifra hverandre eller ikke er sammen.....

ORIGINAL: Lalla~Kjeksen

Jeg ser på det å få baby som det viktigste - eller mest endelige... er du gift så kan du "bare" skille deg, og ikke ha mer kontakt om du vil/føler for det. Har dere barn sammen så vil du alltid ha noe med den andre personen å gjøre. Dette var kort og brutalt, men du skjønner vel hva jeg mener [8D]

Helt enig[;)]

ORIGINAL: Lalla~Kjeksen

Jeg ser på det å få baby som det viktigste - eller mest endelige... er du gift så kan du "bare" skille deg, og ikke ha mer kontakt om du vil/føler for det. Har dere barn sammen så vil du alltid ha noe med den andre personen å gjøre. Dette var kort og brutalt, men du skjønner vel hva jeg mener [8D]

Helt enig. Men jeg har også opplevd at noen har sagt at det var et myyyye større skritt å ta mtp giftemål...Skal sies at de ikke har barn da. Men synes det er en merkelig tanke...

Jeg synes det er bra at så mange er enig med meg! Synes kanskje de ikke helt viste hva de pratet om...men samtidig hun ene har barn så reagerte litt på det!

Back
Topp