livets bagateller=)

louis22

Elsker forumet
er vi rett og slett for flinke til og finne på ting og bli irritert over?? er vi til tider på leting etter en lystig krangel?? vel kom med det her kan dere kuppe og diskutere så mye og hva dere vil jenter[:D]

Hehe[:D] Jeg tror vi mennesker og kanskje særlig oss gravide finner rare ting å irritere seg over, det er vel det som gir oss krydder i hverdagen[;)]

jeg kan erte på meg enhver tror jeg men er egentlig bare snil selv om jeg sikkert kan fremstå som en smule kvass og til tider ufin.. men vi har alle våre laster

ORIGINAL: louis2

jeg elsekr og diskutere og til tider virkelig kverulere.. he he

Jeg også, hadde vært kjedelig å være enig med alle[:)]

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: Dråpe

Hehe[:D] Jeg tror vi mennesker og kanskje særlig oss gravide finner rare ting å irritere seg over, det er vel det som gir oss krydder i hverdagen[;)]

Glad jeg ikke er gravid da for daq hadde jeg virkelig vært vrang!

[:D]

Jepp jepp. Rett etter jeg hadde fått Marco, holdt jeg på å havne i kamp med en hunde eier som ikke overholdt bondtvangen...[&:] Gikk hett for seg... Spurte om han var villig til å gamble livet sitt på at hunden aldri ville bite, og at jeg ikke var det!!!![8D][8D]

Nå er det vel slik at jeg er rikt utrysstet med temperament og svangerskapshormonene hjelper ikke[:D][:D]

ORIGINAL: louis2

jeg elsekr og diskutere og til tider virkelig kverulere.. he he

signerer den jeg [:D]

Hei Bast - er det bilde fra 3D i dag

(og ja, jeg vet at jeg "kupper tråden" her, men nå var det jo lov så...[;)])

Takk for "kuppe- tillatelse". Er ikke så glad i å starte egne tråder eller semde pm, så da griper jeg sjangsen nå.

Ble så nyskjerrig, så dere henviste tammis til eget forum, hvilket forum er det (om jeg tørr spørre)?

Fant ut av det selv nå[:D]

Back
Topp