Livet

Mesaana

Forumet er livet
I går ¨så var det en bilulykke rett neden for huset mitt, det gikk bra da. Det var 2 nyere biler som kræsja i 80 sona og på begge bilen var det bare fronten som var smadret og førene kom fra det med letter skader.

Jeg og nabo dama kjøre begge gamle vrak og vi vart enige om at hadde det vært oss to i de gamle vrakene vårest så hadde det ikke vært mye av verken oss eller bilene.

Syns alle ulykker er ekkle, enten det går bra eller ikke, og det fikk meg til og tenke på hva jeg har gjort i det siste for og ta bedre vare på meg selv og mine kjære.

Før, så kjørte jeg svine fort i det gamle vraket mitt og jeg kjørte motorsykkel, jeg røyka 20 sig for dag, drakk kvar helg, spiste det jeg ville og holde meg i form det gadd jeg ikke. Men da var det bare meg selv jeg hadde og tenke på.

Nå har jeg en veldig go samboer og et lite gull i magen.

Jeg slutta og røyke og drikke den dagen jeg viste at jeg var gravid og jeg begynte og tenke over hva jeg putter i munnen, en mnd etter så tegnet jeg livsforsikring på 1. mill.
Jeg begynte og holde fartsgrensene ( d vil si ikke mer en 15 over) og jeg kjøpte meg gravidbelte. Motorsykkelen har jeg ikke rørt denne sesongen, det ene er fordi skjer det noe på den så ksjer det ille og det andre så klarer jeg ikke og sitte på den pga bekkenløsning. Sambo har solgt sin og jeg skal selge min, så vi prioriter bil istede.

Vi har kjøpt oss helt ny bolig, så da har vi nytt el annleg og mindre brannfare der og i dag kjøpte vi oss en ny bil.
2002 renault laguna stv, som har 5 stjerner i ncap testen og har gjort det bra på andre sikkerhets tester.

Er det flere som har gjort endringer i livet sitt??

Ville berre sei at du må vere stolt av deg sjøl! Kjempeflott!
Har ikkje gjort dei store endringane i livet mitt eg då... bortsett frå å tenke litt meir over ka eg puttar i munnen ja! Og har også kjøpt gravidbelte, samt å ligge litt meir i fartsgrensa!!! [;)]
Har også slutta å røyke, men det var faktisk ei stund før eg vart gravid. Men er sjølvsagt veldig stolt over det ja! [:D] Drikking har det liksom blitt mindre og mindre av opp gjennom, og det har ikkje vore eit problem i det heile å ikkje kunne drikke!

Jepp, men mye hadde jeg ikke fått gjort hadde det ikke vært for at min kjære tjener så bra. Vi er ikke rike akkurat, men vi har så vi klarer oss og vi kan unne oss litt ekstra. Det er bare snakk om prioriteringer.

Syns ikke en skal føle at en trenger og gjøre mer en hva en har råa til og klarer.
Hadde jeg vært alene mor, så ah jeg sikkert bodd i en gammel lelighet, kjørt vraket mitt og sikkert ikke tenkt på livsforsikring. Jeg hadde ikke hatt råa til og leve noe annerledes. Men vi skulle klart oss bra uanz.

En gjør det en kan og vær stolt over det!![:)]

Back
Topp