Livet suger om dagen..

LilleBall

Forumet er livet
Ja, det gjør det.. Vil ikke utdype noe mer, men er bare så sliten og lei at jeg blir rett og slett litt gal snart.. [:'(]

Hva gjør dere når livet er hardt og tøft?

Biter tennene sammen og fortsetter. Vi har hatt et utrolig tøft år i år da, så vet hva jeg snakker om....

Grip fast i det som er positivt når det er det og hold fast!

prøver å finne det positive i situasjonen uansett hvor teit motargumentet måtte være[8D][8D]

Prøver og se noe posetivt ett sted, men er neimen ikke lett.. [&:]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Prøver og se noe posetivt ett sted, men er neimen ikke lett.. [&:]

Jeg tenker mer generelt, hvist noen sier noe fint til deg , et eller annet får deg til å smile osv. Så holder du fast i den følelsen så lenge du kan og henter frem episoden når du trenger den mest...

Å tenke positivt hele tiden når alt er fælt , funker bare ikke..

Barna mine er det store lyspungtet i livet mitt og de holder jeg godt fast ved [:)]

sender deg en god trøsteklem jeg![:)] og håper at alt ordner seg for deg/dere![:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Barna mine er det store lyspungtet i livet mitt og de holder jeg godt fast ved [:)]

Så bruk det, det gjorde jeg.
Hvist vi feks hadde bare hatt en helt fantastisk ettermiddag hvor jeg klarte å ikke tenke på alt som var pyton , men bare nyte det å være mamma, så kunne jeg bruke og hente frem den følelsen i ukesvis etterpå [:)]

Veit veldog godt hva du snakker om... har det sånn her også....
Veit du jeg griper tak i det som er positivt men jeg har også finni ut det at det hjelper å gråte litt iblant...
Å det å ha en person å snakke med om alt som er vondt...

Æg går å sett mæg i dusjen! Rett å slett. Å der sett æg t vatne bli kaldt. Må æg grin, så grin æg. Vatne i dusjen hjølpe enormt.

skrur 0på god musikk på høyt volum og synger det av meg.. eller låser meg inn på badet og griner litt for å få lettet på trykket,

Back
Topp