Livet som bonde må være hardt

lenemor

Forumet er livet
Sitter og ser på jakten på kjærligheten - her kjører vi "rolls" ned til privatbryggen for å hente de hundre gjestene vi skal ha på gården.. eller "jeg har lyst på en kjæreste som liker å reise - vi kan dra på en av hyttene våre for eksempel". 

Ja det må være tøft[8|][8D]
Jeg tenkte bare "blæææh" når jeg såg det[;)]

Haha,samme tenkte jeg lenemor!![8D]
Tror mange av disse bøndene er med bare for å skape litt "liv" rundt det de holder på med på gårdene jeg...

Det er noen som har det! Snakket med en kompis som skal overta familiegården om noen år.. forstod det slik at han kan ha det som 100% jobb og ikke trenge noe utenom.. men det blir ikke noe rikdom av det!

Jeg forstår selvsagt at ikke alle bønder har det slik som de på jakten på kjærligheten - jeg kjenner da noen bønder som har vanlig jobb ved siden av fordi de ikke tjener penger på gårdene sine, men det virker som om det er ganske mange steinrike bønder i norges land også. Lurer på hvordan tilskuddsordninger og sånt er for de som sitter på sånne digre gods

Man blir ikke feit av å være bonde.....storebroren min driver gården men har et firma utenom som han driver hjemmefra. Tror neppe han hadde fått så veldig stor inntekt kun som bonde.

Back
Topp