Livet er urettferdig</3

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Er ei fra januar 13 som har valgt og forlate dette livet pga fødselsdepresjon!:( Utrolig trist Hvil i fred:angel11 Kjenner denne saken berører meg veldig. Måtte gi alle mine små en stor god klem. Tenk så trist og ikke se noen annen utvei:( Sender varme tanker til familie, pårørende og ikke minst den lille sønnen hennes!

Oj da:eek::(:(:( så trist å!! Der ser man hvor viktig det er å ta depresjoner på alvor!:( synd at det måtte ende slik..spesielt for dem som sitter igjen med sorgen!:(

★Sender fra pipe-gjøken★

Oj da:eek::(:(:( så trist å!! Der ser man hvor viktig det er å ta depresjoner på alvor!:( synd at det måtte ende slik..spesielt for dem som sitter igjen med sorgen!:(

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, jeg sitter og er litt sjokka:( Det er så innmari trist at det ikke blei fanga opp at hu sleit sånn:( Helt forferdelig og tenke på de etterlatte som sitter igjen med sorgen:(

Så trist :(
Da er man nok veldig fortvila om man velger å gjøre slikt.
Håper familien får oppfølging...!

Så trist :(
Da er man nok veldig fortvila om man velger å gjøre slikt.
Håper familien får oppfølging...!

Synes det er så synd hu ikke har fått den hjelpa hu trengte, men om man er fast bestemt på og gjøre det, så får man dessverre ikke gjort så mye, annet enn og bli tvangsinnlagt og det skal ganske så mye til!:( Føler sånn med de etterlatte!</3

Oiiii, så tragisk! :( grusomt når man ikke får den hjelpen man trenger og ingen plukker opp på sånt!
Håper familien får den oppfølgingen de trenger!

Jeg tenker jo ofte at de som velger å gå såå langt, er egoister..men jeg vet at depresjoner er noe veldig alvorlig, hvertfall om de som har det, ikke får den hjelpen den trenger:( man skal være ganske langt nede hvis det å ta livet sitt er eneste utvei!:eek::( tenk så vondt hun må ha hatt det!

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg tenker jo ofte at de som velger å gå såå langt, er egoister..men jeg vet at depresjoner er noe veldig alvorlig, hvertfall om de som har det, ikke får den hjelpen den trenger:( man skal være ganske langt nede hvis det å ta livet sitt er eneste utvei!:eek::( tenk så vondt hun må ha hatt det!

★Sender fra pipe-gjøken★

På ett vis er det litt egoistisk, men jeg tror også at man ikke ser noen annen utvei når man går så langt, og kanskje tenker at man gjør de etterlatte en tjeneste fordi man føler seg som en byrde osv. Utrolig trist uansett..

På ett vis er det litt egoistisk, men jeg tror også at man ikke ser noen annen utvei når man går så langt, og kanskje tenker at man gjør de etterlatte en tjeneste fordi man føler seg som en byrde osv. Utrolig trist uansett..

Ja kunne ikke vært mer enig i dette.. man skal virkelig slite om man velger å fullføre noe sånt, og tro at man gjør alle en tjeneste:( for jeg er sikker på at det ikke er sånn det er for dem som sitter igjen...

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff,så fælt... Var det en vennine av deg? :(
Stakkars jente,hun må ha hatt det utrolig vondt.... Håper familien får masse hjelp... Helt grusomt!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp