Livet er satt på pause

Høstjente88

Andre møte med forumet
Jeg velger og skrive her for å lufte følelsene mine et sted. Jeg har hatt sporblødninger når jeg har vært på do i en uke nå. Ingen sterke smerter sammen med friskt blod heldigvis så jeg tviholder på håpet!! Ringte til legen på mandag fordi jeg var bekymret. Kom inn til legen og han ville jeg skulle ta blodprøver på mandag og tirsdag for å sammenligne verdier. Jeg ventet helt frem til kl 16.00 i går på telefon fra legen. Han sa at verdiene var like de to dagene på 1800[emoji85][emoji85] noe som jeg vet er lite da jeg skal være 6+4.... Jeg måtte som jeg tenkte tilbake i dag for ny blodprøve.. Jeg venter i spenning på morgendagen da jeg føler jeg får "dommen". Han hadde drøftet problemstillingen med vakthavende på Ahus og de hadde sakt at dersom verdiene hadde økt så var jeg gravid, om ikke måtte jeg forberede meg på SA eller xu. Jeg har tidligere både hatt xu og sa så er veldig redd nå- spesielt for førstnevnte. Jeg har bare en eggleder igjen så jeg håper virkelig ikke dette spolerer sjansen til å bli gravid på naturligvis.

Jeg føler livet mitt er satt på vent! Om jeg skulle abortert skulle jeg virkelig ønske det skjedde med en gang slik at jeg kunne kommet meg videre med livet og prøvingen!!

Puh!! Dette var dagens utblåsning[emoji26][emoji32]
 
Krysse fingrene for at det går din vei i morgen[emoji173]️
 
Bare blås ut.... det hjelper, og vi krysse fingrer og tær for deg
 
Lov å blåse ut <3 Håper det er gode nyheter i morgen!
 
Huff, føler med dere. Håper virkelig du får et positivt svar og at spiren vokser seg stor og sterk ❤️
 
Åh jeg er så lettet hcg hadde steget fra 1800 til over 3000 så det tyder på at det kommer til å gå bra. Gleder meg til å forhåpentligvis se et bankende hjerte på tul til uken❤❤
Så herlig å høre! <3:D
 
Åh jeg er så lettet hcg hadde steget fra 1800 til over 3000 så det tyder på at det kommer til å gå bra. Gleder meg til å forhåpentligvis se et bankende hjerte på tul til uken[emoji173][emoji173]

Supert [emoji3]herlig
 
Back
Topp