livet er SÅ urettferdig

Utrolig provoserende å lese slikt...og samtidig veldig trist...[&o]

Ja fy faen. Noen folk burde aldri fått unger. Og det burde være mye lettere å hente ut unger fra mildt sagt dårlige hjem. Etter at KRF-regjeringa i sin tid satt ved makten ble det krav om så mange hjelpetiltak og tull før du kan hente de, burde vært MYE lettere. Må skje en endring ellers ender alle saker opp som akuttsaker.

Men her er det jo uansett bare noen som virkelig ikke har gjort jobben sin! Og det får grusomme konsekvenser. Fælt.

I Norge synes jeg vi har blitt nesten sånn "familiefundamentalistiske". At det er dine barn av kjøtt og blod blir regnet som altfor viktig her til lands. Kan jo ikke gjøre som du vil med dem av den grunn. 

Fy faan!!!![:@][:@]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg ble kvalm av å lese...

Det er Norge i et nøtteskall, i dette landet har ingen ofre noen rettigheter, norges lover er til for å beskytte de som gjør noe galt.

At di kan gjøre sånn er helt ufattelig! Og at ikke barnevernet tok tak i saken lenge før "Per" ble født, det skjønner jeg ikke! Hvis noen i det hele tatt nærmer seg mitt barn, skal di vel få seg en midt mellom øynene!! Det er faktisk uakseptabelt det der!! Blir skikkelig sinna, samtidig som man blir lei seg .. To små uskyldige gutter .. !!

[:(][:(][:(][:(][:(] finnes ikke ord[:(][:(][:(][:(][:(]

[:(][:(][:(]

Back
Topp