Livet er lyseblått

tvilling38

Elsker forumet
I dag har jeg handlet de aller første gutteklærne til lillegullet[:D]. Gikk berserk på salg, så nå er jeg klar for neste sommer og høst. Det ble MYE lyseblått og litt hvitt og lysegrønt.

I tillegg kjøpte jeg to lyseblå strømpebukser (jeg som hevder at en ikke har bruk for det[:D]) Klarte ikke å bestemme meg for hvilken jeg syntes var finest og da ble det begge to[:)]. En bitteliten lyseblå body og en hvit body med lyseblå stikninger. Dette er til hentesettet jeg holder på å strikke, men så har jeg ikke bestemt hva som blir finest inni[;)].

Bestilte også nytt trekk til voksiposen. Fy flate for en pris. 700,- bare for trekket. Tror jeg betalte 800,- - 900,- for hele posen i sin tid, men det er jo snart 8 år siden. Uansett synes jeg det er en forferdelig prisstigning. Nå blir posen (som tidligere var mørkegrønn) brun med brunrutet for. Tror det kan bli fint til vognen.

jeg skal gå skikkelig inn for shoppinga neste uke, det gleder jeg meg til. der er så mye fint!!
men lite gutteklær i forhold til jenteklær. teit..... men skal nok finne noe fordeom[:D]

Kan tenke meg at det er gøy å handle inn mye blått nå, ja[:D] Sååå artig at det blir en gutt denne gangen - da blir det litt varisjon i prinsessefargene heime hos dere[:D][;)]

Back
Topp