Livet er herlig!!!

*MammaTonje*

Gift med forumet
Nå sitter vi ute å nyyyyyyyyter solen!! Har nettopp vært på stranden å vasset, og nå sitter lillegullet å bader i bassenget mens mammaen sitter i bikini og soler seg!! DEILIG!!!![:D] Å etterpå skal vi grille!!

Hva gjør dere på da?[:)]

har vert ute i 3 timer i dag(mens Lucia sov formiddagsluren sin) og no er eg inne,rant jo nesten vekk ute.Men deilig med sol altså[:D][:D]

nei her va det ikke mye sol idag så blåser det litt sterkt og akkuratt her nå.. så vi sitter inne å koser oss hellr.. merkeligt å tenke på at været kan forandre seg så fort..igår var det strålanes sol, ikke ei sky på himmelen og dreben varmt..hmzz...

Vert hjemme med syk unge og delvis syk selv sto opp kl 6 så la vi oss kl 8 igjen å sov til 1300.
Men nå lager eg midagg steik blir det i dag namnam

Nyter sola inne vi da.. [8|] Storebror er syk og ligger og sover og jeg har gjort klar dagens grill mat.. Vil holde et øye med han når han er så dårlig så da er vi inne til pappa kommer hjem[;)]

Våknet opp til regnvær i mårrest, men har klårna opp utover dagen, så nå skinner sola fra skyfri himmel[:)]
Bare 13 grader da, men har det lunt og godt på baksida så der har vi spist pølser i brød til middag og kosa oss med hver vår is[:)] Meldt enda varmere i mårra[;)]

I dag har vi vært på stranda[:)] har bada , solt oss og grilla! Småen syntes det var kjempe gøy å bade å sitte i flyte delfin[:D]
har vært en super dag, så i kveld skal vi slappe av og kose oss med god mat og en film. sambo reiser på jobb i to uker i morgen så det er siste kose kveld sammen[:)]

ORIGINAL: trusa

Leser til eksamen..

æ au....[:-][:-][:-]

Back
Topp