Livet er herlig dere :)

Cicci79

Glad i forumet
Solen skinner! Nesten vindstill!  Det er 20 grader i skyggen! Nå er det vår! Og nå har/ snart har vi våre små babyer

Jeg er så positiv idag! Og det er herlig!

Det er en deilig dag her også :-D
Gjort litt rundt i huset, og er kjempeklar for besøk og grilling i dag :-D

Fantastisk nydelig, sittet i sola i mange timer i dag, blitt litt rød, vindstille og 20 grader her å, i dag blir det grilling til middagsmat... Mannen og jentungen kommer snart hjem, lykke...  Skal kos oss ute i hvertfall frem til kl 17, da er det barnetrim på snuppa...

Ha en flotters dag videre jenter...

Helt enig!! :)

Jeg har vasket alt ulltøyet i balje ute i dag og nå henger det og tørker i solveggen. Har også malt to gamle krakker som skal brukes som nattbord.  Mannen fikk ut hagemøblene og vasket av dem, og middagen ble inntatt i vårsola! Hærlig! 

Har også hatt masse kynnere og menssmerter i ryggen de siste dagene, så håper prinsen gjør seg klar for å komme å nyte våren sammen med oss snart! 

Den beste våren noen sinne!

Jeg og jenta vår har også spist middag ute idag :) Mens stakkars pappa må være på jobben! Men er jo meldt fint vær en stund så blir nok grilling i helgen :)

20 grader faktisk ? Herlig da :D her var det hele 8 grader idag og det syns eg var kjempe herlig :) våren er på vei :)

Jepp, 20 grader viste ihvert fall gradestokken min igår. Og nå viser den 14 grader så er veldig deilig idag også

Back
Topp