Livet er dyrebart!

jupi

Betatt av forumet
Hadde en skummel oppvekker i dag... Var på vei hjem fra butikken, da jeg i en sving fremfor meg så at bilen som kom i mot hadde fått skrens på hengeren (med en snøskuter oppå). Hengeren var på tur rett i fronten på meg da føreren i den andre bilen klarte å få den over på andre siden og kjøre ut selv. Jeg hadde ingen steder å svinge for det var bare en bergvegg på min side av veien, men jeg hadde heldigvis ikke så stor fart!

Heldigvis var føreren av den andre bilen voksen og erfaren og visste at han måtte gi på gass for å få hengeren til å skrense den andre veien! Det som var litt rart var at jeg ikke ble redd, sint eller opprørt... Det første jeg tenkte var hvordan gikk det med de andre og søren at jeg ikke har førstehjelpsutstyr i bilen!

Det var godt å se at de to i den andre bilen kom uskadet fra det hele og det ble bare litt materielle skader på bilen deres. Jeg fikk trukket de opp fra grøften og vi kom oss alle videre... Måtte innom å kjøpe meg blomster for å "feire" at det hele hadde gått så bra[:)] Men man blir jo litt sånn oj, så fort det kan gå etter en sånn opplevelse!

Så KJØR FORSIKTIG om dere skal på påskeferie jenter!

Ja det er utrolig små marginer ute å går. Noen ganger så skiller det bare et lite sekund fra eller til en alvorlig ulykke.
At man valgte å se litt lenger på godmorgenNorge på tv før man dro på jobb, at man måtte lete etter lua til småen i gangen før man går ut kan være avgjørende den ene eller andre veien..

Godt at det endte bra med deg!!

å herlighet[:-][:-][:o][:o] Må si du er tøff som klarte holde hodet kaldt.. hadde sikkert kjørt rett inn i fjellet i skrekk jeg[&:] enda godt ingen personer kom til skade.

ORIGINAL: SistemannIMagen

å herlighet[:-][:-][:o][:o] Må si du er tøff som klarte holde hodet kaldt.. hadde sikkert kjørt rett inn i fjellet i skrekk jeg[&:] enda godt ingen personer kom til skade.

Huff, dette var ekkelt. Kjenner jeg sitter her med frysninger!!
Vet alt om at det er bare små marginer, og tilfeldigheter som har skyld i store ulykker! Noen værre enn andre... Krysser fingrene for at det blir en fredfull påske i år, og at ingen opplever noe trist!!

Det var forresten veldig bra at du opptrådde så rolig som du gjorde!! Du fortjente virkelig de blomstene[:)]

ORIGINAL: Julia09

Huff, dette var ekkelt. Kjenner jeg sitter her med frysninger!!
Vet alt om at det er bare små marginer, og tilfeldigheter som har skyld i store ulykker! Noen værre enn andre... Krysser fingrene for at det blir en fredfull påske i år, og at ingen opplever noe trist!!

Det var forresten veldig bra at du opptrådde så rolig som du gjorde!! Du fortjente virkelig de blomstene[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ja,fy fader.
Det går fort,takk og lov at det gikk bra da [;)]

Back
Topp