Liverpool-julegave!

Setter han sikkert pris på!![:D]

Her kjæm gubben til å få lommepenger til Liverpool tur i julegave, mens guttongen ska få ett kort ei har lagd, hvor det står god tur vennen og dato for turen han får!![:D]

Jaja.. Neste gang stikker jeg en tur til Midtbyen istedet for å handle på nettet i allefall! Trodde jeg hadde vært kjempelur jeg, regna med det kosta mere i butikk.. Men neida, typisk meg![;)]

kjøpte sånn på sport1 til 299,-
den er superfin!! [:)]

snuppen er så kry når han går rundt med den[:)]

ORIGINAL: giggsy

Helt feil lag da men... www.ebay.co.uk er en fin plass for å finne supporter-artikler, søk på laget det gjelder + baby eller kids og du får opp en del resultater. Både nytt og brukt. Det brukte er som regel så lite brukt at det ser nesten nytt ut. Husk bare på 200 kr-grensen om du skal handle noe. Går an å be selger sende pakken som gave, men er ikke alle som er like samarbeidsvillige. 

Sjekka ebay litt tidligere, og den dressen var faktisk billigere på sportforretningen enn den var på ebay. Hvis en skal ha ny da, og det skal jeg [;)]
På ebay kom den på ca 350. Så når vi skal ha den dressen, skal jeg til byen og handle der i stedet. Men bodyen handles på ebay [;)]

Back
Topp