+LIVE+ fans her?

talata

Forumet er livet
Nytt album kommet [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]*sjokka* fant ut det nå jeg - å jeg kaller meg lissom LIVE fan [X(]

Så kjekt for deg da[:D]

Aldri hørt om de før jeg......kanskje jeg begynner å bli gammel[&:][8D][:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Ikke hørt om de heller...kanskje jeg er gammel også, med mine 23 år [8D]
Pjuuh - da er det visst ikke kun fordi jeg er så gammel[:D] 

LIVE som har all over you osv??[:)]

nytt album??+ yes[:D][:D][:D][:D]

digger sangen love you like water

åh, har de det!! Jeg er megafan! har alle albumene! [:D] *må ut å kjøpe nå!*

Ja, Live er bra. Jeg har et par av de gamle Cd'ene dems [:)]

albummene heilt frem til nr 5er bra... syns eg da...

Da kommer di nok snart te Norge [:D][:D][:D][:D] Gleder meg masse.. Jeg var på forrige konsert her i Norge, å det er den beste konserten jeg noen gang har vært på [:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: talata

Da kommer di nok snart te Norge [:D][:D][:D][:D] Gleder meg masse.. Jeg var på forrige konsert her i Norge, å det er den beste konserten jeg noen gang har vært på [:)][:)][:)][:)][:)]

hadde også kjempelyst til å dra, men hørte billettene ble utsolgt ganske fort! kanskje neste gang!

de er bar de,men kan ikke kalle meg fan[;)]
har bare en cd av de[8D]

Live er kjepe bra. Synes de har utrolig mange fine sanger, med tekster som faktisk gir meg noe å tenke på..
Kommer de til norge, SKAL jeg på konsert[:)]

ORIGINAL: Novembergull

ORIGINAL: talata

hadde også kjempelyst til å dra, men hørte billettene ble utsolgt ganske fort! kanskje neste gang!
ja di ble fort utsolgt.. Jeg måtte kjøpe billetter på qxl - å betalte litt mer da, men det var så verdt det [:)]

Back
Topp