Livaktige drømmer

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Er det flere som "sliter" med veldig livaktige drømmer om dagen?

Hver eneste natt har jeg nå drømmer som er såpass "levende" at jeg våkner og lurer på om det faktisk har skjedd. De varer jo i timesvis, også. Er omtrent hele dager som blir "spilt av" i løpet av natta.
Ikke er det spesielt koselige drømmer, heller. De kunne i det minste vært det, liksom.. :)

Jepp... jeg har også sånne laaaange syke drømmer med masse forskjellig innhold. Forrige gang drømte jeg mye om mini-baby og sånne rare ting. At jeg fødte på do og at det ikke gjorde vondt og sånt. Men nå handler det veldig lite om babyer egentlig. Merkelig det der med svangerskap og drømmeaktivitet. 

I natt drømte jeg at jeg overnatta i et telt og så måtte vi flytte på oss. Så glemte jeg soveposen min i teltet. Så skulle vi inn i en stor gymsal og jeg fant ut at jeg plutselig var på treff for de jeg gikk på barneskolen med. :-P Så kom det en dame med noen soveposer og ting som var gjenglemt og jeg fikk en kliss våt sovepose tilbake med navnet mitt på. Men så var det ikke riktig for jeg har jo bytta navn. Hahaha... Så fant jeg igjen en gammel lærer som var utrolig streng og ingen egentlig likte. Jeg fortalte han det og han lo godt. Så fortalte jeg at jeg husket at han gråt sine modige tårer da vi sto der på siste skoledag og skulle over på ungdomsskolen. Fortalte han hvilken sang som ble spilt og da begynte han å gråte igjen og sa at det var jo så stort å se den verste skoleklassen de noen sinne hadde hatt på skolen vokse opp og bli så store gutter og jenter. 

Herregud så sært. Det verste er at detaljene rundt hvilken sang som ble spilt og at han læreren gråt stemmer jo. :-P 

japp, i går morges var jeg så i ørske at jeg faktisk begynte å leite etter Haggis, en stor brun grand danois som hadde gjemt seg bak bokhyllen....så kom jeg på at ingen grand danois får plass bakom bokhyllen...og at jeg overhodet ikke eier en sånn hund. Da gikk jeg og la meg igjen...

Ja! De to siste dagene har jeg hatt helt grusomme drømmer! De er helt syke! Alt i fra å bli sendt i konsentrasjonsleir! Havner i skudd linje med en barbarisk massemorder som dreper folk rundt meg til i natt da jeg hadde en drøm lik filmen the cube. Hvor vi må inn i forsjkjellige rom og det er noen som dreper deg på forskjellige måter i hvert rom! D er helt sykt!!!!!!!!!!!! Jeg tørr ikke legge meg igjen!!!våkner og er helt i sjokk over at d går å drømme sånn!

huff..ja jeg har hatt mange drømmer om babyen, så håper virkelig at jeg ikke er sanndrømt. Har drømt at jeg spontanaborterer, om at babyen var død rett før termin og at jeg måtte føde den døde babyen:( Og om syke babyer som dør rett etter fødsel.. Helt grusomme drømmer, så er veldig klar for legetime, og håper å få høre hjertelyden for å roe ned meg selv litt.. hvis ikke må jeg nok bestille time til privat UL for å roe nervene, fryktelig slitsomt psykisk det her...

Drømmer så sinnsykt mye rart! OG som du sier, drømmene varer lenge. Fortsetter på samme drømmen om jeg våkner. Husker det var sånn sist også :)

hihi..ja! Ei natt her drømte jeg at jeg gifta meg med BEGGE homsene i modern family, altså det paret. Og det var et himla styr for å få gjennomført dette bryllupet for de er jo så dramatiske og krangler hele tiden. Jeg var skikkelig sliten da jeg våkna, av alt styret. Og det rareste av alt er at jeg aldri har sett modern family, jeg har bare vært i stua når gubben har sett det!

Javelin skrev:
japp, i går morges var jeg så i ørske at jeg faktisk begynte å leite etter Haggis, en stor brun grand danois som hadde gjemt seg bak bokhyllen....så kom jeg på at ingen grand danois får plass bakom bokhyllen...og at jeg overhodet ikke eier en sånn hund. Da gikk jeg og la meg igjen...

Haha for en opplevelse!!! 

Jeg drømmer så mye rart og veldig "naturlige" drømmer og ikke minst så husker jeg nesten alt..... 

"Godt" det er flere som har det på samme måte. Kan ikke huske at det var slik forrige gang. Da var det mye rare drømmer, men de var liksom mer typisk "en drøm", og de handlet mest om babyer. Når jeg våknet visste jeg at det var en drøm.

Jeg tror at jeg har sett for mye rart på tv'n de siste ukene, fordi jeg drømmer stort sett at gubben finner seg ei snerten lita frøken og tar henne med hjem for å bo her. One big happy family, liksom. 
En annen gang gikk jeg ut i garasjen til gubben og fant kona til en av hans kamerater der, med nesa godt nedi ei blomsterpotte.
Da hadde visst gubben bedt henne putte nye planter i alle pottene ute, fordi i følge ham hadde det ingenting å si hvem det var som gjorde det, det var jo fortsatt min hobby! Og hun skulle ikke bare bytte potteblomstene, men også bytte ut trær og busker og lignende. Og nevnte dame liker ikke en gang hagearbeid.. Når jeg våknet var jeg fortsatt pottesur på gubben, og det gikk ikke over før jeg kom ut og så at det fortsatt var "mine" blomster i pottene... 

Javelin skrev:

Haha, fantastisk! 

Javelin skrev:

Haha, fantastisk! 

Back
Topp