Joa, det gikk greit på jobb[;)] På en måte føltes det ikke som eg hadde vært borte i 11 måneder, men samtidig så har jo barna blitt større, noen er borte og noen nye kommet til. Har fått en kjempe flink mannlig assistent som eg syns er veldig kjekt og positivt! Og så er det vår og da koser vi oss i barnehagen. Framover skal vi jo bare lage fiskestanger og fiske, ut å lete etter småkryp og rumpetroll og da storkoser eg meg vettu[;)][8D]
Men det var veldig rart å være borte fra guttungen hele dagen og eg tenke veldig mye på ham og hadde så lyst hjem å kose med ham. Men tror det kom litt av at han sov fortsatt når eg reiste så eg fikk ikke kost han i dag tidlig. Håper ihvertfall eg ikke kommer til å tenke så mye på ham og savne ham så mye hver dag for det kan bli litt slitsomt!
Han var hos svigemor i dag da, litt uheldig at første dagen ble hennes. Men det hadde gått så kjempe fint. Han var superblid og fornøyd hele dagen[:D]
Lykke til på jobb i morra! Vi får prates og finne på noe en helg snart. Velkommen på grillings her når det skulle passe[;)]