liv

~lenemoren76~

Elsker forumet
hei jeg kjenner så lite liv,noen ganger går det dagevis mellom,er redddet er noe gale. jeg ligger og sitter og kjenner etter men nei ingenting. var hos legen på tirsdag,da tok det en evihet før han fant fosterlyden. er redd jeg. [:o]

Jeg kjente ikke liv før uke 22 jeg da :) Ikke noen ting. Var på undersøkelse i uke22 og det var ikke noe galt. Så det er ikke sååååååååååå vanlig å kjenne så mye rundt 16uker, så ikke blir redd av den grunn... Nå som jeg er 29 uker har jeg kjent liv hver eneste dag siden uke 25-26.

Det går nok veldig bra.. er ikke vanlig å kjenne noe særlig liv når en er kommet så langt som du er nå (16 uker) først om 4-8 uker skal du kjenne det hver dag..

på babyverden sine sider står det først DENNE UKA (uke 24) at jeg skal kjenne liv hver dag[;)]

Jeg kjente heller ikke noe særlig før ca uke 21, men så har det gått i ett siden da! Hver eneste dag, "hele tiden". Så ta det med ro, la bebisen vokse litt til, og få litt mer muskler, så skal du jammen meg få kjenne det! [:D] [8D]

men har kjent det tidligere,men ikke no på en god stund. dette er min nr 2. er jo noe der med at vi kjenner liv tidligere da???

joda, men den er ikke noe særlig tung ennå, og har god plass, så det skal ikke være noe sterke bevegelser ennå, bare litt sånne "fjer og bobler" - eller "Leamus-følelse" da [;)]

ja var sånn leamus jeg hadde det tidligere. jaja får no bare smøre meg med tålmodighet. men blir litt engstelig vettu.

Det skal nok gå bra.. den har vel bare funnet seg et fredeligere hjørne[;)]

Så klart du blir engstelig :) Det har jeg blitt så mange ganger i løpet av svnagerskapet. Noen ganger føler jeg meg bare helt grøn. Så dette forumetr har hjulpet meg mange ganger!!!!!

ja er 9 år siden jeg var oppi dette sist,glemmer en del. så det er kjempe fint å ha dette forumet ja. mange hyggelige mennesker[:D]

Jeg trives kjempe godt her lenemor :) Så er det så veldig bra at vi kan spørre om HVA som HESLT. Ingen dumme spørsmål, garantert svar!

ja sant det hege23. [:D]

ja den er ikke så stor enda,gjennomsnittet er 16 cm. roet meg litt no,tusen takk for svar.

Back
Topp