liv?

MNJ

Elsker forumet
jeg tror jeg kjente liv i går!
er det for tidlig?
kjentes ut som leamus i magen, to små rykk[:D]

hva tror dere?

det om at man ikke kjenner noe før uke (sett inn det du har hørt) er bare piss!

jeg har faktisk kjent liv flere ganger siden uke 12 - 13. og ingen skal fortelle meg at jeg ikke vet når baby'n min prøver å vise at n er der!

Så det så! :P

:D

jeg har kjent liv å d kjennes ut som små luftbobler som sprenges...elr en liten fiskehale som slår[:D]

Jeg føler ofte at det er noe som rører på seg. Men klarer ikke å forklare følelsen, egentlig.

Kan godt være du kjente noe, for noen dager siden kjente jeg det likkens. Men igår kjente både jeg og min kjære det på utsiden [:D] DEilig!!!

det blir spennende å se om det gjentar seg[:)]
har ikke kjent noe igjen da, men har hørt at det kan gå en stund mellom hver gang i starten.

jeg har også hørt bobler, sommerfugler, leamus osv.
en venninne av meg sa at hun syns det hørtes tidlig ut, for man kjente det som regel ikke før i uke 20! men det syns jeg hørtes sent ut da...som gjennomsnittsuke liksom. for jeg har flere venninner som har kjent det før det da.

Er nok liv du har kjent ja [:D]
Første gangen kjente jeg små luftbobler ca i uke 15, mens jeg mener å ha kjent det fra uke 13 denne ganga.

Det er nok ikke bare noe du tror for selv har jeg kjent lliv siden uke 11 selv om det ikke er så ofte og tett på så har det vært liv nedi der! Du kjenner jo selv når du kjenner liv,jeg fikk beskjed om at det bare var innbilning fordi det var ikke mulig å kjenne liv så tidlig,derfor spurte jeg jordmor og hun  sa at du kan kjenne masse liv alt fra uke 12 i svangerskapet ditt

ORIGINAL: Liten i magen

Har hørt at når du merker babyen sprker eller rører på seg så føles det som sommerfugler i magen.. Ikke vet jeg men man kan merke bevegelser i uke 15 tror jeg har lest det et sted[:)]

til meg kjentes det ut som om noen forsiktig tuppa meg fra innsiden av magen med en finger.. nesten sån som når du forsiktig tupper deg på hånda med fingeren... om noen forsto

ORIGINAL: helen79

Jeg føler ofte at det er noe som rører på seg. Men klarer ikke å forklare følelsen, egentlig.

Det er akuratt sånn det føles hos meg og..  Det er noe som ører seg der inne, men det er ikke spark.  Kjenner etter hver dag, for det er nok rett rundt hjørnet før jeg kjenner noe nå..[:D]

Er nok neppe luftbobler når både meg, typen og mora mi kunne kjenne det på utsiden å. Det er som en finger som peker borti deg fra innsiden...

Back
Topp