Liv??

Alicia

Glad i forumet
Hei jenter [:)]
Dere har ikke tilfeldigvis kjent noe liv enda??
Jeg er gravid med min første, og kjente liv i magen for et par dager siden... Kjempe gøy [:D]

ORIGINAL: Flori

Jeg har kjent liv i mange uker, men er gravid for tredje gang.

Samme her[:D]Men ikke de store sparka enda,men de kommer nok snart[;)]

Har faktisk hatt en kilefølelse i magen siden rundt 6 januar.. Litt tidlig kanskje, med tanke på at jeg bare var 15 uker på vei og førstegangsfødende. [8D]

Nei det er fullt mulig å kjenne noe tidligt fordi om de fleste ikke gjør det..
Er selv førstegang.. Kjente ett eller annet i uke 14..
ellers har jeg kjent masse liv fra ca uke 16 (mye tydeliger nå self)

Var sånn merkelig kilefølelse.. Og den første kvelden jeg virkelig kjente det var på bursdagen til "svigermor". Ble vel litt hyper av alle søtsakene som vi fikk! [:D]
Det rare er at jeg bestandig kjenner masse bevegelser på fredag [:)]. Spørs om han allerede ligner mora og tar frasprak inn mot helga [8D]

Halloen....
Jeg vet faktisk Ikkje om at Jeg har kjent noe....
Har noen ganger I et par uker av og til kjent noe bobble greier, Men er usikker på om det var det......[:D]

Jeg er gravid for første gang, og jeg har kjent tydelig liv fra natt til julaften. Husker ikke hvilken uke jeg var i da, men det er jo en stund siden. Kjente noe før det og, men ikke så tydelig som da.

Jeg tror jeg har kjent noe...
sier ivertfall til meg selv at jeg har det[:D][:D]

Jeg er førstegangsgravid og har kjent noen små "bobler" innimellom, på natten spesielt. Kjempekoslig:)

Jeg skal ha nr 3 og har allerede kjent liv siden uka før jul... Var litt usikker i starten siden det er 8 år siden sist, men nå kan jeg til og med "dytte" litt på han og få respons med en gang! [:D] Og det protesteres veldig hvis jeg sitter/ bøyer meg slik at det blir trangt der inne...[:)]

ORIGINAL: Lisbeth83

Jeg tror jeg har kjent noe...
sier ivertfall til meg selv at jeg har det[:D][:D]

signerer[:D]

Back
Topp