Liv utenpå magen

Sist så vi liv utenpå magen i uke 18 det er litt over et år siden og jeg var slank å hadde morkaka på "baksiden".
Denne gangen aner jeg ikke når vi så det først men det var senere og er ennda ikke like tydelig som da vi begynte å se det førstesv. Er nå uke 23(? må skjekke appen) men denne gangen er morkaken på forsiden og jeg har fått litt ekstra "polstring" Dessuten har vi ikke tid til å studere magen like nøye som sist siden vi springer etter en liten aktiv krabat hele dagen :)

Kjempekoselig :) er et par uker siden vi såg det på utsiden her. Og er 23+4 idag. Kan ikke huske når vi såg det sist. Men var ikke så tidlig tror jeg ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veldig stas både å se og kjenne på utsiden:)..
Er 23 uker nå, å lille her har blitt veldig mye mer aktiv siste uka bare, å nå kan vi se magen bevege seg litt også:)..
Har morkaka foran denne gangen, så trodde ikke vi skulle se noe så tidlig.. Husker ikke når vi så bevegelser sist..

Sitter ofte og ser på magen når han styra på inni der, kjempekoselig! :) har sett utenpå siden veke 17, er 24+2 no :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har en skikkelig aktiv krabat fortiden og han romsterer og sparker ordentlig hardt så hele magen disser og buler hehe. Har sett det siden uke 20. Er nå 25+4. Morkaka mot rygg, er slank og en livmor som ligger langt fremme :-) elsker når han holder på, blir full i hormoner og melken den renner... hehehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp