Liv/spark

Electra

Andre møte med forumet
Noen som har begynt og kjenne liv ?? Jeg er 15 uker , 3 gangs fødende og husker ikke når jeg kjente liv med di to andre. 

Er førstegangs, og har kjent liv i 2-3 uker.
Den siste uka har jeg kjent det hver dag =)

Kjenner noen små bevegelser ja :)

er 18+1 men ikke kjent noenting enda... min første =)

Ja har kjent liv noen uker, på mandag begynte eg å kjenne sparkene;) er 18+2:) hærlig følelse <3

Er 17 uker i morgen, å tror jeg har kjennt en del liv:-)

Er 14+ 1 og har kjent liv noen uker. Ca uke 12. Kjente liv tidlig sist og. Kjente i uke 15 sist og det er uvanlig for 1.gangsfødende fikk jeg beskjed om då. 

her e der liv å røra.. he kjent det ei stonn. men før eg va hjå jm sist va eg noge bekymra .. så he prøvd å ikkje tenka for møje på detr.. men kjenne håppelåppå gått itte kvert :-)

Ja, ENDELIG kan jeg si at jeg kjenner liv..

Kjente det et par ganger rundt i uke 12, men så stoppet det helt opp.. Men nå har jeg kjent det 3 dager på rad, spesielt om jeg ligger på magen! =) hehe

er 18 uker i dag og jeg kjenner stadig mer og mer liv, eller hardere aktivitet! i går kveld da eg hadde lagt meg kjente jeg de bedre enn noen dag før! krabaten min er veldig aktiv, for kjenner stadig bevegelse flere ganger om dagen

Da må jeg vell kjenne noe snart.. skal legge meg nedpå å kjenne viiiirkelig godt etter. Det er jo så deilig når man endelig kjenner tegn fra lillegull :))

Jeg er i uke 17 i dag, å ha kjent liv i 4-5 uker, men de blir stadig litt hardere. Men jeg har kjent liv tidlig i alle svangerskapene mine (vært gravid 4 ganger). Med første kjente jeg liv i uke 17 tror jeg?

Back
Topp