Liv og røre

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Pga lekkasje i rør så har jeg i dag brunt vann i springen. Drikker stort sett bare vann, men måtte nå ta meg et glass brus. Det drikker jeg så og si "aldri". Fullt sukkerkick i magen gitt! Hjelpes. Og så ble jeg jo bare mer tørst da *sukk*

Sent from my iPhone using BV Forum

Off så kjipt.. Jeg drikker også kun vann. Hadde blitt krise hvis jeg ikke kunne drukket det. Håper dere får fikset det fort så du slipper å sitte tørst hehe:)

Sent from my iPad using BV Forum

Nå ser det blankt ut igjen :) hadde det tatt for lang tid så kunne jeg kjørt og kjøpt meg imsdal

Jeg drikker sikkert litt brus eller saft hver dag, men jeg har blitt vanvittig mye mer glad i vann etter jeg ble gravid. Har alltid 3-4 flasker i kjøleskapet sånn at jeg alltid har kaldt vann, og må ha en flaske med meg uansett hvor jeg går.

Jeg drikker sikkert litt brus eller saft hver dag, men jeg har blitt vanvittig mye mer glad i vann etter jeg ble gravid. Har alltid 3-4 flasker i kjøleskapet sånn at jeg alltid har kaldt vann, og må ha en flaske med meg uansett hvor jeg går.
Jeg har alltid drukket masse vann og bare vann. Må hvertfall ha det nå! Har alltid en flaske vann i bilen og i veska om jeg skal noe sted.

Eg var veeeeldig flink til å drikka vatn i byrjinga, da var det kun det eg hadde lyst på. Men no, no så klare eg nesten ikkje smaken av vatnet :( Er ein slik jordsmak :( Pappa og dei kjem i morgo og bedt dei ta med vatn :P Er ikkje lenge til det vart kåra til Europas nest beste vatn :P
No har eg fått totalt dilla på Pepsi Max... Noko eg ALLTID drakk før me slutta å drikka det for 3-4 år sia... Blir ein avvenning når lillegutt kjem ut ja! :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har alltid drukket masse vann og bare vann. Må hvertfall ha det nå! Har alltid en flaske vann i bilen og i veska om jeg skal noe sted.

Jeg klarte nesten bare å drikka vann hvis jeg var skikkelig tørst før, så jeg har vanligvis tvunget meg selv til å drikke 0,5-1 liter på jobb, og så har jeg fått i meg en del når jeg har trent. Nå er iskaldt vann med isbiter noe av det beste jeg vet :)

Drikker også masse vann, godt det ordnet seg fort :)

Back
Topp