Liv kom til verden

Bruker694rei

Første møte med forumet
(Dette er skrevet av ¤Steinbukk¤ - som måtte lage ny profil pga innloggingsproblemer og kløna det til med nicket)

Så ble det et desemberbarn på meg også. Vakre, lille Liv så dagens lys på Rikshospitalen tidlig 1. juledag:) Fødsel gikk naturlig for seg og varte totalt ca. 5 timer. Jenta mi veide 3300 gram og var 50 cm. Hode 34 cm. (Termin var 7. januar).

Gratulerer med en liten julejente:-)

Gratulerer

Gratulerer med jenta! :-)

Gratulerer så masse !!! Jeg lurer på som sikekrt flere... hadde du noen tegn på at fødselen ville begynne??

Ja, i grunnen.. Julaften var jeg et kaos av hormoner og var sprekkferdig av kynnere. Krangling med svigermor og mannen og masse grining. Ha ha. Hadde heller ikke sovet natt til julaften pga stress og det ble heller ikke søvn natt til 1. juledag. Riene startet omtrent kl. 4. Så var nydeligste ute kl. 9.21.

Og hvis noen vil ha flere detaljer: Frøktelig vondt, fikk epidural, hjalplitt, fødsel stoppet litt opp helt på slutten (det jeg fryktet med tanke på sist), men denne gangen gikk det med vakum.

Klask, så fikk jeg et barn fullt av fett og blod slengt oppå meg - og det var vidunderlig :)

Gratulerer så masse!! :D

Kallenavn ikke valgt skrev:
Ja, i grunnen.. Julaften var jeg et kaos av hormoner og var sprekkferdig av kynnere. Krangling med svigermor og mannen og masse grining. Ha ha. Hadde heller ikke sovet natt til julaften pga stress og det ble heller ikke søvn natt til 1. juledag. Riene startet omtrent kl. 4. Så var nydeligste ute kl. 9.21.

Og hvis noen vil ha flere detaljer: Frøktelig vondt, fikk epidural, hjalplitt, fødsel stoppet litt opp helt på slutten (det jeg fryktet med tanke på sist), men denne gangen gikk det med vakum.

Klask, så fikk jeg et barn fullt av fett og blod slengt oppå meg - og det var vidunderlig :)

Så fantastisk

Gratulerer så mye!

gratulerer:)

Back
Topp