liv igjen

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg kjenner fremdeles ikke liv. Er 20+3. Morkaka forran. Å dette er mitt 3. svangerskap. Flere som ikke kjenner liv??

Jeg har også morkaka forran eller lavt sittende.. og er mitt 3.svangerskap.. kjente litt liv for noen dager sida for første gang 19+3 er 20+0 om etpar timer.. kjenner ikke liv hver dag, tror det er stor plass ilivmora sånn at babyen ikke rekker fram til "veggen" var det jm sa til meg på ul... Så blir vel liv og røre inni der snart :)

Jeg har faktisk morkaka bak (!) og dette er tredje svangerskapet! Kjenner ingenting :-( blir så Lei meg. Våkner opp hver dag med en dårlig følelse liksom... Vært på ordinær ul og ho dama sa jeg sikkert kjente veldig snart. Alt var bra med babyen, men man blir litt bekymret likevel. Er 19 uker nå jo...

Sent from my iPhone using BV Forum

Kunne hende det var fordi babyen lå med ryggen ut og beina inn... Men uansett... Blir bekymra.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner heller ingenting, men jeg er jo kommet kortere da, forventer ikke å kjenne noe på en stund ennå.

Kjenner liv mange ganger om dagen, ser også sparkene utenpå magen nå:)
er 18+3 i dag. mitt andre barn:)

Jeg kjenner fremdeles ikke liv. Er 20+3. Morkaka forran. Å dette er mitt 3. svangerskap. Flere som ikke kjenner liv??

Jeg er også i mitt 3.svangerskap, bittelitt kortere enn deg, har også morkaka foran og kjenner heller ingenting. Kjente ingenting før etter uke 20 forrige svangerskap, og da var morkaka på bakveggen..så tenker det er normalt at det blir seinere denna gangen :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Back
Topp