Liv i magen

Chrisa05

Forelsket i forumet
Kjenner de fleste er inne liv nå?
Så usikker på dette, for noen snakker om bobler å det[8|]

Legen jeg var på ul hos idag sa at det kjennes ut som om en sommerfugl flyr forbi og bare stryker inntil magen din... hehe... hun strøyk meg lett på armen og sa "sånn kjennes det ut"

Jeg spurte når jeg kunne begynne å kjenne det og da sa hun ca uke 15. Gleder meg :D

Jeg kjenner ingenting foreløplig. Gleder meg masse. Er 16 uker på onsdag.

Så inviduelt det der.. Kjente uke 16 med Emma, da var jeg SIKKER på at det var det det var og jeg vet det er tidlig! Så rart om alle her inne kjenner liv allerede nå, utrolig spørr du meg [8D]
Jeg kjenner noe til støtt og stadig, men enda tror jeg bare det er magen som jobber på høygir.. Men en uke eller to til tenker jeg at jeg kjenner noe..

(har man morkakn foran så tar det jo ikke litt tid før man kjenner, da denne demper litt av bevegelsene og "sparkene" )

Jeg tror jeg har kjent noe nå.. Kjentes ut som en vaskemaskin som startet etterfulgt av pittesmå bobler, fikk frysninger gjennom hele kroppen.. Også avsluttet det med med en ørliten fiskehale som slo meg på venstre side av magen..  hadde samme opplevelsen fredag og i går :-) Venninner og foreldre mener dette er minien men jeg vet ikke.. Men jeg har på en måte tid å kjenne etter siden jeg er senge/sofaliggende og sykemeldt... så har kanskje litt med det og gjøre også, ligger 90 % av dagen.. :-(

Så artig! Håper jeg også får kjenne noe snart[:)]
Det eneste jeg kjenner er mensensmerter, men det er vell mye som strekker på seg der nede. [:)]

Legen min sier at den leamus følelsen jeg har i magen noen ganger er babyen som beveger seg. Så jeg kjenner det, men jeg hadde jo aldri trodd eller skjønt hva det var hvis jeg ikke hadde vært gravid. Regner med det vil komme tilfeller snart hvor det ikke er noen tvil. I følge BV her så begynner babyen min å få sterkere musker nå, så da vil jeg sikkert kjenne det bedre snart[:)]

Men det blir brukt uttrykk som leamus, fiskefinner, sommerfulgvinger og bobler som sprekker ja!

Hehe, eg har en god del leemus.. så av å t kan d faktisk ver babyen??
ORIGINAL: elink

Legen min sier at den leamus følelsen jeg har i magen noen ganger er babyen som beveger seg. Så jeg kjenner det, men jeg hadde jo aldri trodd eller skjønt hva det var hvis jeg ikke hadde vært gravid. Regner med det vil komme tilfeller snart hvor det ikke er noen tvil. I følge BV her så begynner babyen min å få sterkere musker nå, så da vil jeg sikkert kjenne det bedre snart[:)]

Men det blir brukt uttrykk som leamus, fiskefinner, sommerfulgvinger og bobler som sprekker ja!

ORIGINAL: elink

Muskelbunt :D Superbaby :D hehe

Så gøy :D Gleder meg til det er min tur...

ikke enda her. Men venter i spenning.. var 16+4 sist gang jeg kjente liv.. og d er ikke lenge til!! [;)]

Håper jeg snart begynner å kjenne litt bobling men er akkurat 14 uker så mulig det er litt tidl. men fordelen er at jeg vet hvordan det skal føles så gleder meg masse til det

Det kjennes som kiling inni magen, eller små bobler. -Husker det fra sist. Er 13 + 5 dager nå og kjenner ingen ting. Veldig forskjelling når man kjenner noe. Husk at babyen (i den 13.uken) veier kun 35 gram og er 8,5cm har ikke veldig sterke muskler i beina....

Jeg er annengangs, og kjenner ikke noe enda. 14 uker i går...
Men kjente seint sist, så stresser ikke med å kjenne etter enda.
Men skal ikke stikke under en stol at jeg gleder meg voldsomt til det dytter ordentlig der inne:)

her er det masse bobling,nesten før jeg kjenner spark![:D]

15 uker i dag[:)]

kjennes ut som den snur seg hos meg ikke bobler eller sommer fugler men sånne bitte bitte små bevegelser vet ikke åssen jeg skal forklare det[&:]hmmm

ORIGINAL: missy1984

15 uker i dag[:)]

kjennes ut som den snur seg hos meg ikke bobler eller sommer fugler men sånne bitte bitte små bevegelser vet ikke åssen jeg skal forklare det[&:]hmmm

Samme her nå.

Det startet med fiskehale bevegelser (så tidlig som i uke 11, så jeg tror bare sånn passe på den)

Nå siste dagene så kjennes det mer ut som babyen snur seg enn at den "sparker".

Jeg har heller ikke kjent noe enda.
Jeg er i uke 15 nå og i og med at jordmor ikke fant hjertelyden i dag så håper jeg på å få bekreftelse på at alt er bra inni der snart..

Back
Topp