liv i magen..

texas

Andre møte med forumet
i de siste dagenen har det blitt mindre liv i magen enn det har vært tidligere, var hos legen i går og han lytta til hjertelyden på den lille og tok blodtrykke mitt og sa at alt normalt.. men er fortsatt litt urolig[&o] er det noen andre som har opplevd det sammen?

Helt normalt. Opplever akkurat det samme som deg. Legen sa og at alt var normalt, så du treng ikke å beskymre deg.

sier de ikke at et foster fra 20 til 35 uke(eller noe sånt) sover 90% av døgnet da??jeg vet ikke men jeg minns at det var sånn når jeg gikk med villemo..som du opplever[:D]drikk masse kalt da blir det kanskje masse liv..hehe[:D][:)]tror det er helt normalt jeg,men skjønner det er uhyggelig[&:]

ORIGINAL: vordenemor

sier de ikke at et foster fra 20 til 35 uke(eller noe sånt) sover 90% av døgnet da??jeg vet ikke men jeg minns at det var sånn når jeg gikk med villemo..som du opplever[:D]drikk masse kalt da blir det kanskje masse liv..hehe[:D][:)]tror det er helt normalt jeg,men skjønner det er uhyggelig[&:]

det stemmer nok ikke!

Her er det heller at ungen er våken ca 90% av tida! :)

ble litt roligere nå..[:)]er bare så uvant at det er stille der inne..

Nesten helt stille her.
Måtte frem med aby watcher i natt.
Men har jo skjedd så mye da, også er jeg jo forskjøla og sånn selv.

Skal til legen i morgen da.
Dama på legekontoret mitt mente at jeg IKKE måtte ta de kodein tablettene jeg fikk

Uff.... har jo tatt noen da.
Hva er værst liksom? Tablettene eller at hosten kan fremkalle rier???

Da jeg var hos jordmor sist fortalte hun om en som hadde kjøpt en leke som man trekker opp og som spiller musikk. Denne hadde hun spilt for barnet hver dag mens det lå i magen og etter at barnet var født var det blitt helt avhengig av å høre musikken fra denne leken.
Syntes det var en morsom historie og tenkte jeg skulle prøve det selv og. Så i helga kjøpte jeg en sånn leke. Har begynt å spille den for magen hver kveld etter at jeg har lagt meg. De siste par kveldene har lillegutt begynt å sparke med en gang jeg legger leken med musikk på magen. Han kan være helt rolig både før og etter, men mens musikken spiller så sparker/dytter han.[:)]

Nesten helt stille her.
Måtte frem med aby watcher i natt.
Men har jo skjedd så mye da, også er jeg jo forskjøla og sånn selv.

Skal til legen i morgen da.
Dama på legekontoret mitt mente at jeg IKKE måtte ta de kodein tablettene jeg fikk

Uff.... har jo tatt noen da.
Hva er værst liksom? Tablettene eller at hosten kan fremkalle rier???

huffda.. ikke bra. men hvem gav deg tabelettene? legen vet jo hva han kan gi deg når du går gravid.. håper det går bra hos legen idag..

Har hatt det slik jeg og. De siste dagene har det vært litt roligere i magen..men i går kveld spiste jeg en bit sjokolade og da ble det action i magen [:D]
Spis noe søtt eller drikk kaldt vann evt brus, da vil barnet bevege seg

Back
Topp