Liv i magen

spent21

Forelsket i forumet
Noen som har kjent liv? :happy: Hvor langt er dere i såfall på vei? Hvor mange barn har du fra før? Er selv 14+3 i dag og andregangs, har ikke kjent noe så langt. Ikke kjent skikkelig etter heller da
 
Jeg har kjent litt smådult i noen dager nå, spesielt om jeg drikker isvann. 13+0 og tredjegangs. ❤️
 
Jeg tror jeg har kjent det en gang. Føltes ut som en fiskehale og det var så tydelig:hilarious: førstegangs her, så forventer ikke å kjenne så mye enda.
 
Førstegangs, 14+4, har kjent en form for dult både lørdag og søndag :love7
 
Har kjent litt. Veldig svakt :) 14+3 i dag.
 
14+5 Regner ikke med å kjenne noe på en stund, morkaken ligger foran. Femte unge :joyful:
 
11+4 i dag, og tror ikke jeg har kjent noe foreløpig. Er mye romling i mage/tarm generelt, så det jeg har kjent er nok bare ønsketenking så tidlig.
 
14+1 i dag og jeg har kjent og trodd og så konkludert med at det er tarmene. Jeg har jo sett på ultralyd når den ligger å sparker, det er ikke så veldig kraftfullt:hilarious: Den er fortsatt veldig liten og jeg er ganske sikker på at det fortsatt er for tidlig. De gangene jeg har kjent det som kunne vært en baby så er det tydeligere enn med datteren min i uke 18 og det kan ikke stemme at den plutselig er supersterk.
 
Er førstegangs og 15+1. Begynte å kjenne små bobler innimellom når jeg ligger, spesielt hvis jeg har drukket kald saft. Det startet i midten av uke 14.
 
Der kjente jeg babyen helt sikkert! Er 15+1 idag. Har litt sånn urolig mage så når jeg tror jeg har kjent babyen tidligere, har det mest sannsynlig bare vært luft. Men nå er jeg helt sikker :)
 
Jeg er 13+0 i dag og har følte noe i magen! Men nå i kveld er jeg sikker på det er bønna i magen som holdt på! Jeg fikk et saft glass av mannen og ca 15 min etterpå så kjente jeg noe som var litt sterkere en luftbobler :nailbiting:laughing1
 
Har akkurat funnet ut av at jeg er gravid. Fant det ut for noen dager siden bare. Og tror faktisk jeg kjente liv i går allerede tror jeg da. Kan jo være luft også, men kjentes veldig slik ut!
 
Har akkurat funnet ut av at jeg er gravid. Fant det ut for noen dager siden bare. Og tror faktisk jeg kjente liv i går allerede tror jeg da. Kan jo være luft også, men kjentes veldig slik ut!
Åja, så koselig :happy::love7 Er du langt på vei? Hærlig når man kjenne liv
 
Kjente liv i uke 14 med førstemann, morkaken bak.

Har kjent liv fra uke 11+1 i dette svangerskapet, små spark fra 12+5. Nå, 15+1, kjenner jeg liv hver dag! Har morkaken foran denne gangen :happy:
 
Jeg har nok foranliggende morkake denne gangen fordi jeg kjenner ikke fosteret. Er 15 uker. Sist kjente jeg liv før uke 12. Dette er mitt 4.barn.
 
Jeg kjenner også masse men jeg klarer ikke å bli overbevist om at jeg kjenner babyen så tidligo_O 15+1.
 
Back
Topp