Oktoberglede25
Betatt av forumet
Jeg har kjent liv i magen siden uke 17, er nå i uke 21.. I dag har jeg ikke kjent NOE.. Grunn til bekymring eller? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ofte litt i rykk å napp så tidlig, de kan jo bare snu seg å sparke innover ol. Så prøv det som er nevnt over. Jeg legger meg ofte litt på magen, eller på siden av magen. Da er det ei som ikke blir fornøydå sier fra!
Ellers så er det lov å ringe føden om du blir bekymretGodt tips, det skal jeg prøvehun har sparket mye av det tidligere
![]()
Nei det er det ikke enda nødvendigvis. Har med leie på babyen å si... meeener det er fra uke 24 du skal kjenne daglig bevegelse. Ville spist/drukket noe søtt og lagt meg i en bestemt stilling som du pleier å kjenne noe på. Gjerne dytte til magen også og se om du får svar .
Det varierer jo da, hvis man har kjent liv mange ganger om dagen og så blir det helt stille så lenge at man merker det, så er det jo greit å følge med på selv tidligere.Oftest en naturlig forklaring som at de har endres stilling, eller bare sover en del, men man følger jo med.
![]()
Er gode råd som er kommet da, med å drikke noe søtt/spise, og så legge seg litt flatt (blir god plass å røre seg da), og gjerne trykke litt på magen der man pleier å kjenne liv.Er jo bare 20+4, men har kjent liv daglig i sånn 3 uker nå. Ser jo et mønster i det, pleier å bli spark under/etter måltid for eksempel, og selvsagt når jeg legger meg for kvelden.
![]()