Liv i magen

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Dette kan sikkert fort bli en krangletråd, og DET er ikke det jeg er ute etter...
Men hvor tidlig tror dere at det går ann å kjenne liv? Har kjent det så tidlig som i uke 12+ noen dager, i de 2 siste graviditetene. ❤
Noen som tør å ytre at de allerede har kjent noe (uten å bli refset), eller hvor tidlig de har kjent det før?:)
 
følger denne jeg da jeg venter nr 3 og lurer på om noen kan svare på det :)
 
Er andregangs og med nr 1 kjente jeg små bevegelser ved uke 15. Trodde det ikke selv, og snakket det bort, men der viste seg at hun sparket ifra :)
 
Kan dere som har erfaring i slikt, gi en pekepinn på hvordan det kjennes ut når man begynner å kjenne liv? Er så spent, og aner ikke hvordan det kan kjennes ut! :)
 
Kjente liv førstegang i uke 14 sist. En annen ganske god beskrivelse av hvordan det kjennes ut er. Vis du holder en møll i mellom hendene å den flakser litt rundt der inne. :p
 
I min første graviditet kjente jeg små dult i uke 16. Spent på når det skjer denne gangen..
 
Det kommer vel litt an på hvordan morkaken ligger plassert? Da jeg var på tidlig ul sa han at det kunne være jeg ville kjenne spark senere denne gangen. De to andre svangerskapene merket jeg tegn til liv hhv uke 17 og 15. Det var i alle fall da jeg var sikker på ar det var spark jeg kjente :)
 
Med første kjente jeg liv i uke 16, med nr var det senere, men da lå morkaken foran. Denne gangen ligger morkaken der den skal, så er spent på mår jeg kommer til å kjenne det:)
 
Jeg kjente første spark i uke 14 sist, så kjente jeg det liksom ordentlig i uke 16/17. Spent å se om jeg kjenner det like tidlig denne gangen :)

Tror jeg hadde morkaka foran sist.
 
Aner ikke når jeg kjente sist men tror det var etter oul i uke 19:) kan være det var før og. Men morkaken lå foran da i alle fall. Husker heller ingenting om hvordan det kjentes. Spent på det denne gangen!:)
 
Jeg kjente det veldig sent sist. Var kanskje ikke før etter uke 20+. Men hadde morkaken foran. Mulig det var bevegelse før, men som førstegangs den gang så var det hvertfall ikke noe jeg skjønte. Nå vet jeg vel kanskje litt mer hva jeg skal kjenne etter, så blir spennende å se!
 
Kjente antydninger før oul sist, uten å helt skjønne det før jeg så mini sparke på skjermen.
Nå kjenner jeg jo luft og innbiller meg spark alt :p gleder meg til å kjenne ekte spark
 
Æ va +- 15 uke me første, men da kjente æ lite heile veien,før morkaka lå foran. Me andre va d sirkus fra uke 13-14 allerede. Mem ho va vill. D e ho ennu❤
 
Jeg husker ikke når jeg kjente det med noen av de to andre!
Så da blir det bare å vente i spenning:)
 
Eg kjente først i uke 19 med første. Morkaken lå foran. Håper den ikke gjør det denne gangen, slik at eg kan kjenne liv tidligere og oftere :)
 
Jeg kjente første gang i uke 18. Men min morkake lå også foran. Håper det blir tidligere denne gang, det er så herlig å kjenne :D
 
Dette kan sikkert fort bli en krangletråd, og DET er ikke det jeg er ute etter...
Men hvor tidlig tror dere at det går ann å kjenne liv? Har kjent det så tidlig som i uke 12+ noen dager, i de 2 siste graviditetene. ❤
Noen som tør å ytre at de allerede har kjent noe (uten å bli refset), eller hvor tidlig de har kjent det før?:)
Kjente tydelig liv (bobler/fiskehale) i uke 16 med nr 1, uke 14 med nr 2 og uke 12 med nr 3. De beveger seg jo inni der, så det er klart det kan kjennes! ;)
 
Back
Topp