Liv i magen..

snart mamma til en!!

Forelsket i forumet
Føler jeg har mindre liv i magen idag/ natt enn vanlig.. Hadde termin for 2 dager siden.. Er dette vanlig? Har spist og drukket litt nå uten at det kom seg særlig.. Har dere noen tips?

Ja, ring føden! Det er sikkert ikke noe annet en dårlig plass, men jeg hadde ringt for å få komme inn til sjekk!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå kom det seg litt etter å ha styrtet litt cola, spørs om det ikke er noe på gang.. Skikkelig løs i magen, kvalm og magen er mykere( har hatt helt stram " guttemage" hele tiden) det sies vel også at de kan være litt roligere før det skjer..? :)

Ring føden. Skjedde med meg 40+6 og det viste seg at hjerterytmen ikke var bra. Bedre å få en sjekk nå før jul så du slipper å bekymre deg. Jeg kjente reduserte og få bevegelser. Endte med at jeg måtte settes i gang på flekken.

Ja det er bedre å være på den sikre siden. Har skjønt at de er blitt forsiktige med å si at dette med mindre liv er et tegn på fødsel, ettersom det også kan være tegn på at baby ikke trives. Ville nok hørt med dem, så slipper man å stresse også. Lykke til:)

• Ja, når du er over termin, syns jeg terskel for en liten sjekk på føden er lav. Ring føden uansett om du er bekymra.

Sier som resten her, ring føden for å sjekke!

Back
Topp