Liv i magen..

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har kjent liv utenpå magen enda?:) Det gjorde jeg istad 16+3<3 det var sååååå deilig<3 Har nå kjent liv daglig og flere ganger om dagen en stund, og er ikke i tvil.. Men hadde kynnere når jeg kjente liv på utsiden da, kanskje lettere å kjenne da for at det strammer.. eller?

Kjent bevegelser inni magen siden uke 12, første tydelige spark i går - også utenpå :) Uke 16+4 <3 Skikkelig aktiv liten baby :D

Kjenner liv daglig, men har nok litt mye magefett til at det kjennes utenpå helt ennå ;) Jeg var omtrent i uke 20 sist, tror jeg? Da måtte sambo legge øret helt inntil magen, så kjente han et lite spark :)

kjenner ikke så mye utenpå enda, men kjenner at det er noe der:)

Kjenner inni, ikke utpå :) Fantastisk følelse når eg først forsto at d va lille gull <3

iPhone via app

Ja! Både inni og utenpå. Og har i tillegg morkake på fremre vegg denne gang, men virker ikke som det har noe å si for min del=)

Jeg å har så vidt kjent liv med hånden min :) men disse kynnerne kunne godt kommet litt seinere i svangerskapet :P

Har kjent liv inni et par uker, og har de siste dagene også kjent det utenpå!:) 18+1 i dag:) gleder meg til samboer kommer hjem fra jobb på mandag og kan få kjenne også!:)

Kjenner masse liv inni, men ikke utenpå ennå :)

Back
Topp