Liv i magen

lovelee

Glad i forumet
Juli13-jentene
I dag morges kom 2-åringen opp i senga for å skravle litt og se på brannmann sam. Etter litt koselig pludring kjente jeg plutselig at det ble skikkelig baluba i magen. Lille babyen hoppa rundt og sparka, kunne kjenne det med hånda på magen også. Så det var første gangen jeg utvilsomt kjente liv denne gangen, 14+5 :) Sist var jeg godt inn i uke 17. Såååå koselig, og graviditeten blir nok et hakk mer fremtredende herfra :)

Noen andre som har kjent den lille? :happy093

Herlig <3
Jeg er ikke helt sikker på om det er liv jeg kjenner, men jeg blir liksom mer og mer overbevist om at det er lille bøllefrø som turner :)
Gleder meg til det ikke er noen tvil lenger :D

Åh,så gøy!!! Jeg er usikker på om det er babyen jeg kjenner av og til, men det finner jeg vel ut når jeg virkelig kjenner den, om det er det samme jeg har kjent en stund eller ikke :-)

Å, så gøy å kjenne liv så tidlig. Jeg kjenner ingenting enda, men er bare 13+5 så det blir nok enda en stund.

Jeg har ikke kjent noe liv enda, er 15 + 2 med nummer 3 :( Jeg har hatt foranliggende morkake tidligere da, så det kan være grunnen denne gangen også. Gleder meg til jeg kjenner at det er noe der :)

er 15 uker og har kjent noe lenge... vidunderlig!

Det drøyer nok ikke så lenge! :)

Har hatt sånne små anelser i en ukes tid, man kan jo bli litt tussete av å ligge for lenge og kjenne etter også. (høre sitt eget hjerte slå??) veldig gøy med mer ekstrem turning :)

Back
Topp