Liv i magen?:)

løvelykke

Forelsket i forumet
Noen som har kjent bevegelse enda?:) Når kjente dere det sist?

Jeg kjente det i uke 16 sist. Idag mener jeg at jeg har kjent liv (som en liten gullfisk som sprella, litt til venstre midt mellom navlen og skambeinet) men er bare 13+4 så jeg vet ikke helt om jeg tror på det. Måtte ha vært noe annet, leamus i livmorveggen kanskje? Går det an?:p

Det er noen andregangsfødende som kan kjenne det så tidlig :)

har kjent det en ukes tid hær nå :D

Kjente ca i uke 17 første gang. Er 13-14 uker på vei nå. Ble satt tilbake noen dager etter tidl.ul. Kjenner ikke noe enda, men er vel ikke så mange uker til. Gleder meg :-)

Jeg kjenner liv, og har gjort det en stund nå :) Kjente det daglig fra uke 15-16 sist gang..

Har kjent liv noen uker:-) har kjent det tidlig de siste svangerskapa:-)

Har ikke kjennt noe før jeg har kjennt det uten på i noen av svangerskapene, så har ikke trua på å kjenne noe før rundt ordinær ul :)

Har ikke kjent noe enda, men så har jeg jo fortsatt ikke passert 12 uker enda, så må vel vente litt til.. Forrige gang kjente jeg det når jeg var ca 15 uker på vei :o) Mannen kjente det for første gang utenpå magen ved 18 uker.

Ha ikke kjent noe før uke 16-17 de forrige svangerskapene, så rekner ikke med å kjenne noe før da denne gangen heller...

Har kjent "liv" lenge og er 12+3 i dag. Trur med andre ord at jeg egentlig bare kjenner at huden strekker seg og det gir samme følelse som liv ( kiling og små bobler).. Kjente liv tidlig sist, kiling fra uke 15 og spark i uke 17, men er helt sikker på at det ikke er liv jeg kjenner nå selv om det er samme følelse.. Jeg kaller det fantomspark fra forige gang ;)

Kjenner liv ja, men ikke hver dag. Forrige gang kjente jeg liv daglig fra jeg var 14 uker på vei.

Back
Topp